رادیو مجازی اتاق ایران - 19 اردیبهشت 1403

عضو هیات رئیسه اتاق ایران

منابع صندوق توسعه ملی به کمک تولید و اشتغال بیاید

حسین پیرموذن، عضو هیات رئیسه اتاق ایران خواستار اختصاص منابع صندوق توسعه ملی به تولید و اشتغال شد.

26 فروردین 1396
کد خبر : 7907
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

عضو هیات‌رئیسه اتاق ایران خواستار تسهیل زمینه‌های خدمت‌رسانی به‌ویژه از سوی دولت برای فعالیت بخش‌خصوصی در استان اردبیل شد.

حسین پیرمؤذن در جلسه کارگروه اشتغال اردبیل تصریح کرد: در وضعیتی که دولت در رکود مالی به سر می‌برد، تنها مسیر رونق اشتغال و تولید، فعالیت بخش‌خصوصی است.

وی افزود: به‌منظور فعالیت بخش‌خصوصی لازم است زمینه‌های حمایت سرمایه‌گذاران مورداستفاده قرارگرفته و از سوی دولت و سیستم بانک‌ها اقدامات حمایتی دریغ نشود. به‌عنوان‌مثال در امر تولید، بخش‌خصوصی می‌تواند اقدامات قابل‌توجهی به اجرا درآورد و انتظار می‌رود زمینه فعالیت واحدهای تولیدی در استان تسهیل شود.

رئیس اتاق اردبیل یکی از شیوه‌های حمایت از بخش خصوصی را ارائه تسهیلات کم‌بهره دانست و گفت: با توجه به طرح لایحه استفاده از تسهیلات صندوق توسعه ملی توسط واحدهای تولیدی، انتظار می‌رود زمینه استفاده از این تسهیلات فراهم شود.

وی تأکید کرد: صندوق توسعه ملی می‌تواند ظرفیت مطلوبی برای تولید و اشتغال فراهم کند و به دلیل اهمیت این تسهیلات لازم است دولت و مجلس برای تحقق آن اقدامات لازم را عملیاتی کنند.

رئیس اتاق اردبیل مسیر رونق و توسعه اشتغال را حمایت از بخش تولید کشور دانست و گفت: در خود استان اردبیل نیز انتظار می‌رود بخش دولتی یاری‌گر واحدهای تولیدی بوده و اقدامات مثبت سال‌های گذشته تکرار شود.

موضوعات :
در همین رابطه