رادیو مجازی اتاق ایران - 17 اردیبهشت 1403

با حضور رایزن بازرگانی سفارت تایلند برگزار شد

نشست بررسی فرصت‌های تجاری اصفهان و تایلند

نشست بررسی فرصت‌های تجاری اصفهان و تایلند با حضور هیات تجاری فعال در زمینه تولید و توزیع محصولات غذایی حلال در اتاق اصفهان برگزار شد.

09 مرداد 1396
کد خبر : 9471
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

نشست بررسی فرصت‌های تجاری اصفهان و تایلند با حضور هیاتی از تایلند فعال در زمینه تولید و توزیع محصولات غذایی حلال در اتاق اصفهان برگزار شد.

رایزن بازرگانی سفارت تایلند در این نشست گفت: تایلند و اصفهان می‌توانند در زمینه‌های مختلف از جمله صنایع غذایی روابط تجاری نزدیکی تعریف کنند.

تاویپ راچاپاکدی با اشاره به تولید محصولات متنوع کشاورزی و غذایی در تایلند گفت: هیات تجاری تایلند متشکل از 17 تولیدکننده مواد غذایی حلال در این نشست به بررسی راه‌های تعامل تجاری با همتایان استان اصفهان می‌پردازند.

مشاور امور بین‌الملل اتاق بازرگانی اصفهان در این نشست با اشاره به توانمندی استان اصفهان در تولید مواد غذایی گفت: اصفهان و تایلند می‌توانند زمینه‌های مشترک همکاری در تولید محصولات غذایی را فراهم کنند.

سید کمال سهل‌آبادی افزود: استان اصفهان با بیش از 8 هزار و 500 واحد صنعتی به‌عنوان صنعتی‌ترین استان ایران شناخته می‌شود و تولیدکنندگان تایلندی می‌توانند روابط نزدیک تجاری با این استان برقرار کنند.

وی تصریح کرد: برند حلال می‌تواند اطمینان مصرف‌کنندگان را به محصولات غذایی دو طرف افزایش دهد.

 

موضوعات :
در همین رابطه