رادیو مجازی اتاق ایران - 5 اردیبهشت 1403

با هدف استفاده از تجربیات فعالان پیشکسوت اقتصادی

شورای عالی پیشکسوتان اتاق شیراز تشکیل شد

نخستین نشست شورای عالی پیشکسوتان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی شیراز با حضور جمعی از فعالان اقتصادی استان فارس برگزار شد.

22 مرداد 1396
کد خبر : 9709
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

نخستین نشست شورای عالی پیشکسوتان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی شیراز با حضور جمعی از فعالان اقتصادی استان فارس برگزار شد.

رئیس اتاق شیراز در این نشست گفت: از رسالت‌های اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ارائه پیشنهادهای مبتنی بر تجربه و علم برای رفع موانع کسب‌وکار است که برای رسیدن به این هدف، مسائل به‌صورت تخصصی در اتاق بررسی و پیشنهادهای عملی را ارائه می‌دهیم.

جمال رازقی بابیان اینکه شورای جوانان اتاق شیراز نیز به‌زودی راه‌اندازی می‌شود، گفت: کمیسیون‌های تخصصی، شورای پژوهش، شورای جوانان، شورای پیشکسوتان بال‌های اتاق شیراز هستند که با تکمیل این حلقه بتوانیم از ظرفیت تمام فعالان بخش خصوصی استان استفاده کنیم.

وی اظهار داشت: هدف از راه‌اندازی شورای پیشکسوتان، استفاده از تجربیات فعالان بخش خصوصی در رونق و توسعه فضای کسب‌وکار استان است. که امیدواریم شما نیز یاری‌دهنده ما باشید.

رازقی اضافه کرد: انتظار داریم پیشکسوتان بخش خصوصی استان به‌عنوان بازوان اتاق بازرگانی شیراز، آیین‌نامه مربوط به شورای پیشکسوتان را مطالعه و پیشنهادها و موارد نیاز به اصلاح برای حوزه کسب‌وکار را در سطح ملی و استانی ارائه دهند.

او با تأکید بر احساس مسئولیت فعالان بخش خصوصی برای رفع بحران اقتصادی کشور ادامه داد: نجات اقتصاد کشور تنها وظیفه دولت نیست بلکه همه باید برای نجات اقتصاد کشور تلاش مضاعف و همفکری کنند.

رازقی عنوان کرد: مشکلات امروز ما در بخش صادرات، عدم رقابت‌پذیری کالای داخلی با خارجی و جولان قاچاق در کشور به دلیل بحران قیمت تمام‌شده است که این بحران در تولید باید برداشته شود.

رئیس اتاق شیراز افزود: متأسفانه امروز بخش تولید ما در کشور دچار بحران قیمت تمام‌شده است .

وی بابیان اینکه اقتصاد کشور در شرایط سخت و بحرانی قرار دارد و چهار سال آینده برای ما سخت خواهد بود گفت: اگر همه ارکان نظام برای بهبود وضعیت اقتصاد کشور همت نکنند وضعیت ما در این بخش بدتر و سخت‌تر خواهد شد.

موضوعات :
در همین رابطه