رادیو مجازی اتاق ایران - 5 اردیبهشت 1403

درباره موفقیت بخش خصوصی در سینما

کافی است به فهرست فیلم های روی پرده نگاه کنید.کمتر فیلمی را می بینید که با پول دولت ساخته شده باشد و بیشتر فیلم های پرفروش را بخش خصوصی روی پرده انداخته است.

04 خرداد 1395
کد خبر : 1408
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

فروش موفقیت آمیز سریال شهرزاد و موفقیت غرور انگیز فیلم فروشنده در فستیوال کن. این ها کافی است تا خوشحال باشیم که بخش خصوصی در عرصه سینما و سریال، سر بلند کرده است. چند روز پیش از دوستی شنیدم که تراکم خرید بلیط سینما به قدری زیاد است که او و همسرش بیش از سه هفته برای دیدن فیلم" ابد و یک روز" منتظر مانده اند. چه تقاضای باشکوهی.کافی است به فهرست فیلم های روی پرده نگاه کنید.کمتر فیلمی را می بینید که با پول دولت ساخته شده باشد و بیشتر فیلم های پرفروش را بخش خصوصی روی پرده انداخته است.

از آن طرف، مگر می شود منکر کیفیت بسیار بالای سریال شهرزاد بود؟ سریالی پر کشش با داستانی جذاب و بازیگرانی حرفه ای با کارگردانی سرشناس که فاتح دوشنبه های ما بودند. درست زمانی که سریال های سطحی وارداتی، حریم خانواده های ما را نشانه رفته بود،شهرزاد بود که ما را کنار هم می نشاند و برای ما قصه می گفت.

حالا خبر مسرت بخش دیگر این است که فیلم فروشنده آقای اصغرفرهادی مرزها را در نوردیده و در فستیوال معتبر کن،نام ایران را بلند آوازه کرده است.چه خبری بهتر از این؟باور کنیم این موفقیت ها فقط متعلق به سینمای کشور نیست.این روزها که همه تلاش می کنند نام ایران را از اتهامات و بدگمانی ها خارج کنند،سخت نیازمند این خبرهای خوب هستیم.

در همین رابطه