در نشست انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان محصولات معدنی سمنان مطرح شد

نوسان قیمت، قدرت تصمیم‌گیری را از تولیدکنندگان گرفته است

در نشست اعضای اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان محصولات معدنی استان سمنان اعلام شد: نوسانات لحظه‌ای قیمت مصالح ساختمانی، قدرت تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی را تولیدکنندگان این حوزه گرفته و بازار را بی‌ثبات کرده است.
تاریخ: 07 اردیبهشت 1398
شناسه: 28425

سومین نشست اعضای اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان محصولات معدنی استان سمنان در محل این اتاق برگزار شد.

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان محصولات معدنی در این نشست گفت: اعضای این اتحادیه مشارکت بسیار خوبی در کمک به مردم سیل‌زده داشته‌اند تا آنجا که علاوه بر کمک‌های نقدی اعضای هیات رئیسه، مصوب کردند تا کمک‌های با اولویت خرید لوازم‌خانگی برای سیل‌زدگان استان لرستان فراهم کنند.

علی‌اصغر جمعه‌ای، افزود: تاکنون خرید اقلامی مانند فرش 6 متری، سرویس 24 پارچه ظروف ملانین و اجاق‌گاز رومیزی نهایی شده است که در روزهای آتی به مناطق سیل‌زده استان لرستان ارسال خواهد شد.

در ادامه این نشست عجم حسنی، نایب‌رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان محصولات معدنی استان سمنان، از کارخانجات تولید مصالح ساختمانی درخواست کرد: آنالیز قیمت تمام‌شده محصولات را به‌صورت کارشناسی محاسبه و به سازمان‌های متولی اعلام کنند.

او شرایط فعلی بازار را بی‌ثبات خواند و افزود: شرایط به‌گونه‌ای شده که پیش فاکتورها کمتر از یک روز اعتبار ندارد و نوسانات قیمت لحظه‌ای است که این موضوع قدرت تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی را تولیدکنندگان گرفته است.

 

 

موضوعات :
در همین رابطه