رادیو مجازی اتاق ایران - 8 اردیبهشت 1403

رئیس اتاق سمنان خبر داد

هیات تجاری سمنان به استان حله عراق اعزام می‌شود

علی‌اصغر جمعه‌ای، رئیس اتاق سمنان می‌گوید: به دنبال مذاکرات انجام شده با مقامات عراقی در استان حله، مقدمات اعزام هیات تجاری استان سمنان به این کشور آماده شده و این هیات پس از ماه رمضان به استان حله عراق اعزام می‌شود.

03 اردیبهشت 1398
کد خبر : 28381
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

در نشست مشترک رئیس اتاق سمنان با مدیرعامل سازمان همیاری‌های شهرداری سمنان و مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی این استان، مسائل مربوط به حضور فعالان اقتصادی در نمایشگاه‌های بین‌المللی مورد بحث و بررسی قرار گرفت

علی‌اصغر جمعه‌ای، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سمنان در این نشست حضور شرکت‌های ایرانی در بازارهای بین‌المللی را اثربخش خواند و گفت: برای حضور مؤثر در نمایشگاه‌های بین‌المللی باید با مجریان این شرکت‌ها در کشورهای هدف در ارتباط باشیم.

جمعه با تأکید بر اینکه برگزاری نمایشگاه‌های توانمندی استان سمنان نیاز به مطالعه و برنامه‌ریزی دقیقی دارد، از اعزام هیات تجاری این استان پس از ماه مبارک رمضان به کشور عراق خبر داد و افزود: اتاق سمنان در پی پذیرش هیات تجاری استان بابل عراق (حله) در اسفندماه گذشته، مذاکرات تجاری مفصلی برای اعزام هیات تجاری به این کشور انجام داد تا آنجا که طی دعوت‌نامه رسمی، زمینه اعزام هیات تجاری اتاق سمنان برای به استان حله عراق مهیا شد.

حمید دهرویه، مدیرعامل شرکت همیاری شهرداری‌های استان سمنان نیز در این نشست گفت: با توجه به پتانسیل‌های بسیار بالایی محصولات تولیدی استان و تقاضای طرف‌های عراقی برای محصولات این آمادگی وجود تا شرکت همیاری‌های شهرداری سمنان با مشارکت بخش خصوصی نمایشگاه توانمندی‌های محصولات استان را در کشور عراق برگزار کند.

دربانیان، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی سمنان برگزاری نمایشگاه را در کشورهای هدف مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: قبل از برگزاری نمایشگاه در کشوری موردنظر باید مزیت رقابت‌پذیری کالاهای ایرانی در آن کشور مورد ارزیابی و مطالعه قرار بگیرد تا حضور شرکت‌های ایرانی در کشور مستمر و پایدار باشد.

شرکت همیاری‌های شهرداری سمنان، مشارکت‌های گسترده در حوزه پیمانکاری منطقه اقتصادی گرمسار بر عهده دارد و در پایان این نشست مقرر شد در این زمینه با روابط بین‌الملل اتاق سمنان نیز در تعامل باشد.

موضوعات :
در همین رابطه