با امضای یک قرارداد چند میلیون دلاری

آث‌میلان، گردشگری کنگو را تبلیغ می‌کند

تیم آث‌میلان ایتالیا در آستانه امضای یک قرارداد چند میلیون دلاری برای ترویج گردشگری کشور آفریقایی کنگو است، این در حالی است که دولت ایتالیا به دلیل درگیری‌ها، سفر به این کشور را ممنوع کرده است.
تاریخ: 08 مهر 1403
شناسه: 71038

فایننشیال تایمز گزاررش داد باشگاه فوتبال آث میلان ایتالیا، در حال مذاکره با دولت جمهوری دموکراتیک کنگو جهت امضای یک قرارداد تبلیغاتی جهت ترویج گردشگری در این کشور آفریقای مرکزی است.

دولت کنگو یک حمایت مالی سه ساله چند میلیون دلاری از این باشگاه فوتبال را تایید کرده است که باعث می شود این باشگاه، کنگو را به عنوان مقصد توریستی از طریق تبلیغ در استادیوم سن سیرو و لوگوی Visit Congo روی پیراهن بازیکنان معرفی کند.

گنجینه‌های طبیعی این کشور پهناور آفریقای مرکزی شامل جنگل‌های بارانی، کوه‌ها و حیواناتی است که در هیچ کجای دنیا یافت نمی‌شوند، از جمله جاذبه‌های توریستی کنگو است اما این کشور ده‌ها سال است که درگیر درگیری‌ها بوده است

شرق جمهوری دموکراتیک کنگو درگیر جنگ با گروه شورشی M23 است که به طور گسترده اعتقاد بر این است که این شورشیان از دولت و نیروهای رواندا حمایت می شوند.

در حالی قرار است که باشگاه ایتالیایی آث‌میلان، سفر به کنگو را تبلیغ کند که وزارت خارجه ایتالیا به شهروندان ایتالیایی توصیه می‌کند که از سفرهای غیرضروری به این کشور خودداری کنند.

علاوه بر کنگو، رواندا نیز دیگر کشور آفریقایی است که از طریق تبلیغات در ورزش، به دنبال جذب گردشگر است. سازمان گردشگری این کشور، با تیم فوتبال آرسنال انگلیس، تیم پاری سن ژرمن فرانسه، بایرن مونیخ آلمان شراکت تجاری دارد.

 

موضوعات :
در همین رابطه