رادیو مجازی اتاق ایران - 21 شهریور 1403

پردرآمدترین سلبریتی شبکه‌های اجتماعی باز هم تاریخ‌ساز شد

رکوردشکنی یک میلیاردی رونالدو

دنبال کنندگان فوق‌ستاره پرتغالی فوتبال جهان که پردرآمدترین سلبریتی شبکه‌های اجتماعی است، از یک میلیارد نفر عبور کرد تا او یک رکورد تاریخی دیگر را ثبت کند.

24 شهریور 1403
کد خبر : 70882
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

 فوق‌ستاره پرتغالی فوتبال جهان در 39 سالگی همچنان هم در داخل زمین و هم خارج از مستطیل سبز و در فعالیت‌های اقتصادی در حال تاریخ‌سازی است. او اگر هفته گذشته با گلزنی مقابل کرواسی در لیگ ملت‌های اروپا، گل‌های زده‌اش در تمام دوران حرفه‌ای از 900 گل عبور کرد و تاریخ‌ساز شد، این بار در خارج زمین و در زمینه فعالیت‌هایش در شبکه‌های اجتماعی یک رکورد تاریخی را ثبت کرد.

پردرآمدترین سلبریتی حاضر در شبکه‌های اجتماعی از نگاه فوربس که 60 میلیون دلار در شبکه‌های اجتماعی درآمد دارد، حالا یک رکورد دیگر را ثبت کرده است و آخر هفته گذشته تعداد دنبال کنندگانش در شبکه‌های اجتماعی از یک میلیارد نفر عبور کرد.

فوق‌ستاره منچستریونایتد و رئال مادرید بیش از 639 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام، 170 میلیون در فیس‌بوک، 113 میلیون درشبکه X (توییتر سابق) و 60 میلیون دنبال کننده در یوتیوب دارد. او همچنین کمتر از 10 میلیون دنبال کننده در دو پلتفرم چینی Weibo و Kuaishou دارد.

او اخیراً کانال یوتیوب خود را با نام «UR · Ronaldo» راه‌اندازی کرد. این اولین کانالی بود که در سریعترین زمان ممکن توانست به ۱ میلیون مشترک برسد و اکنون به بیش از ۶۰ میلیون نفر مشترک دارد.

کانال یوتیوب او که ماه گذشته راه‌اندازی شد، در روز اول به 15 میلیون و در هفته اول به 50 میلیون مشترک رسید. اکنون به 60.4 میلیون رسیده است؛ با این حال بزرگ‌ترین پایگاه طرفداران او، اینستاگرام است، جایی که او 639 میلیون دنبال کننده دارد، این تعداد تقریباً 8٪ از جمعیت روی زمین را شامل می‌شود.

پس از عبور فالوورهای رونالدو از یک میلیارد، او در اینستاگرام نوشت: «ما تاریخ را ساختیم، یک میلیارد فالوور! این چیزی بیش از یک عدد است، این نشان‌دهنده اشتیاق، انگیزه و عشق مشترک ما به بازی و فراتر از آن است. از خیابان‌های مادیرا تا بزرگ‌ترین صحنه‌های جهان، من همیشه برای خانواده‌ام و برای شما بازی کرده‌ام و اکنون 1 میلیارد نفر از ما در کنار هم ایستاده‌ایم.»

برنده 5 توپ طلای بهترین بازیکن فوتبال جهان، ادامه داد: «بهترین‌ها هنوز در راه است و ما با هم به تلاش، پیروزی و تاریخ‌سازی ادامه خواهیم داد.»

رونالدو با توانایی قابل‌توجه خود در ثبت رکورد چه در داخل و چه خارج از زمین، یک‌بار دیگر صحت جمله معروف خود را ثابت کرد که گفته بود: «من دنبال رکوردها نمی‌روم، رکوردها مرا تعقیب می‌کنند.» نفوذ او فراتر از ورزش است و او را به یک نماد جهانی تبدیل می‌کند که گستره آن هیچ حد و مرزی نمی‌شناسد.

رونالدو پس از تعدیل تورم، سومین ورزشکار پردرآمد تاریخ است. درآمد کل زندگی او تا ماه مارس به 1.92 میلیارد دلار رسید و تا پایان سال از 2 میلیارد دلار عبور می‌کند، که او را پس از مایکل جردن و تایگر وودز به سومین ورزشکار پردرآمد تاریخ تبدیل می‌کند.

موضوعات :
در همین رابطه