رادیو مجازی اتاق ایران - 5 اردیبهشت 1403

پیام غلامحسین شافعی برای دهمین دوره انتخابات اتاق‌های سراسر کشور

مشارکت پرشور در انتخابات، بسترساز تقویت نقش اتاق در عرصه اقتصاد است

غلامحسین شافعی، رئیس اتاق ایران با اشاره به برگزاری دهمین دوره انتخابات اتاق‌های سراسر کشور، مشارکت فعال و همه‌جانبه فعالان اقتصادی در این رویداد را زمینه‌ساز تقویت بنیان و جایگاه بخش خصوصی در اقتصاد کشور عنوان کرد.

غلامحسین شافعی

رئیس اتاق ایران
20 اسفند 1401
کد خبر : 55811
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

مشارکت همه‌جانبه فعالان اقتصادی در دهمین دوره انتخابات هیات نمایندگان اتاق‌های سراسر کشور، منعکس‌کننده میزان اهمیت این نهاد تشکلی اقتصادی خواهد بود و بنیان و جایگاه آن را در اقتصاد کشور تقویت می‌کند.

این مشارکت پرشور، بر تقویت پایه‌های این نهاد مهم در اقتصاد کشور اثرگذار خواهد بود. فعالان اقتصادی با مطالعه دقیق، افراد توانمند، دغدغه‌مند و اثرگذار را روانه پارلمان بخش خصوصی خواهند کرد، تا این منتخبان بتوانند آینده پر از تلاطم اقتصاد کشور را در کنار نهادهای دیگر مدنی و تشکلی و قوای سه‌گانه، سامان ببخشند.

امیدواریم در انتخابات دوره دهم، شاهد آن باشیم که درصد مشارکت نسبت به دوره گذشته افزایش پیدا کرده است. این همگرایی و مشارکت‌جویی می‌تواند نشانه‌ای از امید را برای آینده اقتصاد کشور به ارمغان بیاورد؛ چراکه توسعه اقتصاد کشور بدون حضور یک بخش خصوصی قوی، امکان‌پذیر نیست و حضور فعالان اقتصادی در این انتخابات، بر این مسئله مهم صحه می‌گذارد و آینده مطمئنی را برای اقتصاد کشور رقم می‌زند.

تمامی کاندیداهایی که برای مشارکت در این رویداد اعلام آمادگی کرده‌اند، قدر مسلم علاقه‌مند به خدمت در راستای حفظ منافع بخش خصوصی هستند؛ ازاین‌رو همه آنان مورداحترام هستند. اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران به‌عنوان قدیمی‌ترین نهاد مدنی کشور، میراث گران‌بهایی است که طی 140 سال گذشته از سوی انسان‌هایی شریف و بزرگ به قصد خدمت به این کشور پایه‌گذاری و به دست ما فعالان اقتصادی سپرده شده است و باید در راستای نگاهداشت این میراث گران‌بها اهتمام لازم را به عمل آوریم.

در همین رابطه