رادیو مجازی اتاق ایران - 16 اردیبهشت 1403

مرکز جوار کارگاهی اتاق اهواز افتتاح شد

مرکز جوار کارگاهی اتاق اهواز به‌منظور ایجاد هماهنگی و همگرایی میان اتاق و حوزه فنی و حرفه‌ای افتتاح شد.

06 مرداد 1400
کد خبر : 39010
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

رئیس اتاق اهواز از افتتاح مرکز جوار کارگاهی این اتاق خبر داد و گفت: این مرکز باعث هماهنگی و همگرایی میان اتاق و حوزه فنی و حرفه‌ای می‌شود و قطعاً زمینه‌ساز توسعه و رشد تولید خواهد بود.

شهلا عموری در آیین افتتاح مرکز جوار کارگاهی اتاق اهواز که امروز، ششم مردادماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: هرچه که باعث رشد و توسعه اقتصادی می‌شود، به‌واسطه پرورش و آموزش نیروی انسانی کارآمد است و باید به این امر توجه جدی شود.

وی افزود: مرکز جوار کارگاهی اتاق اهواز باعث هماهنگی و همگرایی میان اتاق بازرگانی و بخش فنی و حرفه‌ای می‌شود و قطعاً زمینه‌ساز توسعه و رشد تولید خواهد بود.

رئیس اتاق اهواز گفت: مسائل و مهارت‌های مربوط به بخش صنعت را می‌توان با کمک این هماهنگی میان اتاق و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای حل کرد.

عموری ادامه داد: از سال ۹۴ به بعد مرکز آموزش اتاق اهواز راه‌اندازی شده است و سرفصل‌های آموزشی متنوع و با توجه به نیاز اعضای اتاق بازگانی به آن‌ها ارائه می‌شود. بیش از ۲۰۸ عنوان دوره آموزشی با حضور ۱۰ هزار و ۳۱ نفر توسط اتاق اهواز ارائه شده است.

وی افزود: در دوران کرونا تجهیزات مناسبی در اتاق اهواز ایجاد شده تا با کمک پلتفرم‌های مجازی، بتوانیم دوره‌های آموزشی مجازی را برگزار کنیم و در این زمینه توانستیم این دوره‌ها را تاکنون به‌خوبی برگزار کنیم.

رئیس اتاق اهواز گفت: از ابتدای سال ۹۹ تاکنون، ۷۰ عنوان دوره آموزشی مجازی با حضور بیش از ۳ هزار نفر ویژه فعالان اقتصادی و کارمندان اتاق برگزار شده و اتاق اهواز همواره به بحث آموزش توجه ویژه داشته است.

 

موضوعات :
در همین رابطه