رادیو مجازی اتاق ایران - 8 اردیبهشت 1403

همزمان با سفر هیات اقتصادی-سیاسی ایران به مالزی صورت گرفت

امضای تفاهم‌نامه برگزاری اولین نمایشگاه فرصت‌های تجاری ایران و مالزی

تفاهم‌نامه برگزاری نمایشگاه تخصصی فرصت‌های سرمایه گذاری و تجاری ایران و مالزی (IMEX 2017) بین گروه سوسیا-چکامه و شورای روابط تجاری ایران و کشورهای عضو پیمان آسه‎آن(IABC) به امضا رسید.

18 مهر 1395
کد خبر : 4563
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

در حاشیه دیدار رؤسای اتاق ایران و اتاق بازرگانی مالزی، تفاهم‌نامه برگزاری نمایشگاه تخصصی فرصت‌های سرمایه گذاری و تجاری ایران و مالزی (IMEX 2017) بین گروه سوسیا-چکامه و شورای روابط تجاری ایران و کشورهای عضو پیمان آسه‎آن(IABC) به امضا رسید.

در این جلسه که با سخنرانی غلامحسین شافعی، رئیس اتاق ایران و همتای مالزیایی‌اش آغاز شد، طرفین بر لزوم افزایش همکاری‎های تجاری دوجانبه و بالا بردن آن تا سطح پیش از تحریم ها در وهله اول و سپس افزایش آن به میزان 2 برابر حجم قبل از تحریم ها تاکید کردند.

در ادامه این نشست که با حضور بیش از 200 نفر از فعالان اقتصادی مالزیایی برگزار شد، رئیس سازمان توسعه تجارت بین المللی مالزی نیز به ایراد سخنرانی پرداخت. وی از عزم این نهاد دولتی برای تسهیل تجارت با ایران در زمینه های مختلف خبر داد و گفت ما از هیچ کوششی برای افزایش مبادلات تجاری دوجانبه دریغ نخواهیم کرد.

طبق اعلام دبیرخانه نمایشگاه تخصصی فرصت‌های سرمایه گذاری و تجاری ایران و مالزی، این نمایشگاه اسفند ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

موضوعات :
در همین رابطه