رادیو مجازی اتاق ایران - 16 اردیبهشت 1403

به همت انجمن انرژی‌های تجدیدپذیر ایران

هفتمین کنفرانس بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر ایران 8 و 9 بهمن برگزار می‌شود

هفتمین نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی و چهارمین دوره جایزه ملی انرژی‌های تجدیدپذیر ایران در تاریخ 8 و 9 بهمن‌ماه سال جاری در محل مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان صداوسیما برگزار می‌شود.

07 دی 1401
کد خبر : 55104
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

هفتمین نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی و چهارمین دوره جایزه ملی انرژی‌های تجدیدپذیر ایران به همت انجمن انرژی‌های تجدیدپذیر ایران و حمایت وزارت نیرو و ساتبا و دیگر سازمان‌های مربوطه در تاریخ 8 و 9 بهمن‌ماه سال جاری در محل مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان صداوسیما برگزار می‌شود و در افتتاحیه این رویداد، به فعالان برتر و منتخب این حوزه در سطوح زیر اعطا خواهد شد.

  •  پروژه برتر انرژی‌های تجدیدپذیر
  • تولیدکنندگان برتر تجهیزات انرژی‌های تجدیدپذیر
  • شرکت‌های توانمند برتر EPC (کوچک مقیاس و بزرگ مقیاس)
  • شرکت‌های برق منطقه‌ای و شرکت‌های توزیع برق برتر
  • سازمان‌های عمومی و دولتی فعال
  • شخصیت علمی تأثیرگذار
  • پژوهشگر جوان برتر.

این کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی با هدف بررسی چالش‌ها پیشرو توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر و ارائه راهکارهای بهبود فضای کسب‌وکار این حوزه برگزار خواهد شد.

از مهم‌ترین موضوعات مطروحه در این رویداد بین‌المللی می‌توان به بررسی اثربخشی مناقصات نیروگاه‌های تجدیدپذیر، بررسی مکانیزمهای توسعه نیروگاه‌های خورشیدی کوچک مقیاس، بررسی چرایی عدم توسعه انرژی حرارت و سوخت تجدیدپذیر، برنامه هفتم توسعه کشور و آسیب‌شناسی عدم تحقق برنامه‌های پیشین، بررسی سیاست‌های بومی‌سازی و شکل‌دهی به صنعت، بررسی تحولات و روندهای توسعه فناوری و بازار انرژیهای تجدیدپذیر دنیا، توسعه انرژی هیدروژن در کشور و منطقه و چشم‌انداز این انرژی در آینده اشاره کرد.

همچنین در حاشیه این کنفرانس دو روزه در نمایشگاهی شرکتهای فعال در این حوزه به ارائه محصولات و خدمات خود خواهند پرداخت.

جهت اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به سایت کنفرانس مراجعه کنید.

در همین رابطه