رادیو مجازی اتاق ایران - 16 اردیبهشت 1403

از سوی مرکز ملی مطالعات راهبردی کشاورزی و آب اتاق ایران

بولتن هواشناسی کشاورزی و بولتن آفات و بیماری‌ها منتشر شد

مرکز ملی مطالعات راهبردی کشاورزی و آب اتاق ایران بولتنی را به صورت روزانه درباره هواشناسی کشاورزی و آفات و بیماری‌ها منتشر می‌کند که لینک‌های ارتباطی آن در دسترس است.

30 فروردین 1402
کد خبر : 56109
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

مرکز ملی مطالعات راهبردی کشاورزی و آب اتاق ایران با همکاری پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو اقدام به تهیه بولتن‌های هواشناسی کشاورزی و آفات و بیماری‌ها کرده است. این بولتن‌ها به صورت روزانه و با افق پیش‌بینی هفتگی به صورت نقشه‌های پارامترهای هواشناسی کشاورزی در سطح ملی تهیه می‌شوند.

 اطلاعات ارائه شده در این بولتن‌ها شامل پیش‌بینی تبخیرتعرق مرجع (روزانه و تجمعی هفتگی)، سرعت باد، میزان بارش (روزانه و تجمعی هفتگی)، دمای متوسط، دمای کمینه و دمای بیشینه، شاخص رطوبت دما برای دام و همچنین پیش­بینی­های سرمازدگی، گرمازدگی، بارش‌های خسارت‌زا و بادهای خسارت‌زا هستند.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت دریافت این بولتن‌ها به صورت روزانه از لینک‌‎های زیر استفاده کنند:

دانلود بولتن هواشناسی کشاورزی: https://hamerc.ir/products/bulletin_download1

لینک دانلود مستقیم بولتن آفات و بیماری‌ها: https://hamerc.ir/products/bulletin_download2

همچنین جهت دریافت بولتن‌ها و اطلاع از فعالیت‌های مرکز ملی مطالعات راهبردی کشاورزی و آب اتاق ایران به وب‌سایت مرکز و یا کانال تلگرام مرکز ملی راهبردی کشاورزی و آب اتاق ایران به آدرس‌های زیر مراجعه کنند:

آدرس وب‌سایت مرکز ملی مطالعات راهبردی کشاورزی و آب اتاق ایران: https://awnrc.com

کانال تلگرام مرکز ملی مطالعات راهبردی کشاورزی و آب اتاق ایران: t.me/awnrc_iccma

علاقمندان می‌توانند نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه بولتن‌های تهیه شده و نحوه اطلاع‌رسانی و تسهیل دسترسی بهره‌برداران به آن، از طریق شماره تماس 02185732858  یا آدرس ایمیل info@awnrc.com برای مرکز ملی مطالعات راهبردی کشاورزی و آب اتاق ایران ارسال کنند.

در همین رابطه