رادیو مجازی اتاق ایران - 16 اردیبهشت 1403

احداث ساختمان دفتر اتاق اراک در ساوه آغاز شد

در مراسمی با حضور مسئولان استان مرکزی، فعالان اقتصادی و اعضای هیات رئیسه اتاق آرک، عملیات اجرایی احداث ساختمان دفتر اتاق اراک در ساوه آغاز شد.

10 تیر 1402
کد خبر : 66879
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

در مراسمی با حضور معاون سیاسی امنیتی و معاون امور اقتصادی استانداری مرکزی، نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس، فرماندار ساوه و جمعی از مسئولان استانی، فعالان اقتصادی و اعضای هیات رئیسه اتاق اراک، عملیات اجرایی احداث ساختمان دفتر این اتاق در ساوه آغاز شد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن اراک در این مراسم، از آمادگی کامل اتاق اراک برای احصای مشکلات فعالان صنعتی و انتقال آن به بخش‌های مدیریتی و دولتی خبر داد و گفت: برای مانع زدایی از حوزه تولید باید همه ظرفیت‌های بخش خصوصی بکار گرفته شود.

ناصر بیکی افزود: شورای گفت‌وگوی استان در سال ۱۴۰۰ رتبه دوم کشور را کسب کرده است که نشان از پویایی و برگزاری جلسات شورا با خروجی مثبت دارد.

وی تصریح کرد: استقرار دفاتر اتاق بازرگان اراک در شهرهای با ظرفیت صنعتی بالای استان در دستور کار قرار دارد و پس از زرندیه، دفتر شهرستان دلیجان را راه‌اندازی خواهیم کرد.

عضو هیات رئیسه اتاق اراک و مسئول دفتر ساوه نیز گفت: در جلسات اتاق بازرگانی در ساوه در حوزه تأمین سرمایه در گردش و اعطای تسهیلات و رفع موانع تولیدی بحث و تبادل‌نظر می‌شود تا با انعکاس به بخش دولتی برای متقاضیان کارسازی شود.

سید سعید رضوانی خواستار تشکیل ستادهای تسهیل و رفع موانع تولید استان در شهرستان‌ها شد و گفت: ساوه یکی از قطب‌های صنعت کشور است و با توجه به استقرار بزرگ‌ترین شهر صنعتی کشور در این شهرستان، جلسات ستاد شهرستانی ستاد تسهیل فعال شود.

وی با اشاره به فعالیت اتاق اراک در ساوه از ۲۰ سال پیش گفت: ساختمان این مجموعه در ساوه استیجاری است و با تلاش صورت گرفته و واگذاری زمین، ساختمان اتاق در ساوه احداث خواهد شد.

رضوانی با اشاره به تحصیل یک میلیارد تومان اعتبار اولیه برای این پروژه، گفت: این طرح در زمینی به وسعت دو هزار مترمربع ظرف مدت یک سال آینده در دوطبقه احداث خواهد شد و به بهره‌برداری خواهد رسید.

موضوعات :
در همین رابطه