رادیو مجازی اتاق ایران - 8 اردیبهشت 1403

مرکز تجاری ایران در امارات اعلام کرد

«روز فناوری ایران» در حاشیه نمایشگاه جیتکس گلوبال دوبی برگزار می‌شود

مرکز تجاری ایران در امارات اعلام کرد: هم‌زمان با برگزاری نمایشگاه جیتکس گلوبال در امارات در تاریخ 24 تا 28 مهر 1402، هیاتی تجاری و فناوری ایران نیز به امارات متحده عربی اعزام خواهد شد.

14 مرداد 1402
کد خبر : 67289
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

چهل و سومین دوره نمایشگاه جیتکس گلوبال، به‌عنوان بزرگ‌ترین گردهمایی فعالان صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات از 176 کشور جهان در تاریخ 24 تا 28 مهر 1402 در محل مرکز تجارت جهانی دبی برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه میزبان بیش از 5 هزار شرکت‌کننده از 90 کشور خواهد بود و برآورد می‌شود 170 هزار بازدیدکننده، هزار سرمایه‌گذار، 75 شتاب‌دهنده و 1400 استارتاپ و ایده‌پرداز در این رویداد شرکت کنند.

طبق اعلام مرکز تجاری ایران در امارات، همزمان با برگزاری نمایشگاه جیتکس گلوبال، «روز فناوری ایران» نیز به عنوان بزرگ‌ترین رویداد فناروی ایران در خارج از کشور، روز چهارشنبه 26 مهر 1402 مصادف با سومین روز نمایشگاه جیتکس در سالن ابوظبی B مرکز تجارت جهانی دبی برگزار خواهد شد.

در این رویداد، توانمندی‌های شرکت‌های ایرانی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور با هدف شبکه‌سازی تجاری و نقش‌آفرینی دست‌اندرکاران صنعت فاوای ایران به‌عنوان یکی از بازیگران کلیدی منطقه در این حوزه معرفی خواهد شد.

اطلاعات بیشتر در مورد رویداد «روز فناوری ایران» را اینجا مشاهده کنید.

 

در همین رابطه