رئیس اتاق ایلام خبر داد

اختصاص 3 شعبه ویژه برای رسیدگی به دعاوی مرتبط با فعالان اقتصادی ایلام

سیدمحمد موسوی نسب، رئیس اتاق ایلام گفت: برای رسیدگی تخصصی به پرونده‌های مرتبط با فعالان اقتصادی، سه شعبه ویژه رسیدگی در دادسرای ایلام به این موضوع اختصاص پیدا کرده است.
تاریخ: 28 شهریور 1403
شناسه: 70941

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایلام از اختصاص سه شعبه ویژه رسیدگی به دعاوی مرتبط با تجار، بازرگانان، معدنکاران و متصدیان صنایع در دادسرای عمومی و انقلاب مرکز این استان خبر داد.

سیدمحمد موسوی نسب گفت: با توجه به اهمیت و ضرورت رفع موانع اقتصادی و حمایت قانونی از کسب‌وکار و رسیدگی تخصصی به پرونده‌های مربوط به این قشر تأثیرگذار، بنا به درخواست این اتاق، رئیس دادگستری استان ایلام با راه‌اندازی این شعب اختصاصی موافقت کرد.

وی ادامه داد: ایجاد این شعب اختصاص علاوه بر رفع موانع فراروی اقتصادی موجود، باعث سرعت بخشی به رفع مشکلات و دعاوی حقوقی فعالان اقتصادی استان خواهد شد.

رئیس اتاق ایلام گفت: شعبه سوم بازپرسی، شعبه پنجم داده عمومی – حقوقی و شعبه هفتم دادگاه تجدیدنظر دادگستری این استان به‌عنوان شعبه رسیدگی به دعاوی مرتبط با فعالان بخش خصوصی در نظر گرفته شده است.

موسوی نسب ضمن تقدیر از همکاری صمیمانه رئیس دادگستری، دادستان و مجموعه دادگستری استان، ابراز امیدواری کرد: با فعالیت این شعب مشکلات احتمالی حقوقی فعالان بخش خصوصی به حداقل برسد.

موضوعات :
در همین رابطه