رادیو مجازی اتاق ایران - 29 اردیبهشت 1403

رئیس اتاق ایلام در نشست با دستیار صنعتی وزیر کشور

جهش تولید با مشارکت مردم زمینه ساز رونق اقتصادی است

رئیس اتاق ایلام با اشاره به نیاز اقتصاد کشور به توسعه پایدار، گفت: جهش تولید با مشارکت مردم زمینه ساز رونق اشتغال و توسعه همه‌جانبه اقتصاد است.

16 اردیبهشت 1403
کد خبر : 69799
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایلام، گفت: تولید زیربنای توسعه است و به هر میزان که تولید تقویت شود به‌تناسب آن زمینه لازم برای شکوفایی اقتصاد فراهم‌تر می‌شود.

سیدمحمد موسوی نسب در نشست فعالان اقتصادی این استان با مشاور و دستیار صنعتی وزیر کشور، با بیان اینکه رفع مشکلات تولید باید جزو اولویت‌های کاری متولیان اصلی اقتصاد باشد تأکید کرد: استان ایلام دارای ظرفیت‌های مناسبی از حیث تولید و صنعت، گردشگری، تجارت و بازرگانی، نفت و گاز و سایر بخش‌های اقتصادی است که باید از این فرصت‌ها به نحو مطلوبی استفاده بهینه شود.

رئیس اتاق ایلام گفت: اتاق بازرگانی وظیفه خود می‌داند که مشکلات فعالان حوزه اقتصادی استان را به مسئولان و مجریان مربوطه منعکس کرده و برای مرتفع کردن آنها از تمام ظرفیت‌ها استفاده کند.

موسوی نسب اظهار کرد: انتظار می‌رود که فعالان اقتصادی محور کاری قرار گیرند و متولیان اقتصاد نیز حامی و پشتیبان واقعی آنها باشند.

معاون امور اقتصادی استاندار ایلام نیز در این نشست گفت: حل مشکلات تولیدگران جزو اولویت‌های کاری مقامات دولت و به‌تناسب آن دستگاه‌های اجرایی در استان‌ها است.

شهریار عباسی بیان کرد: تلاش شده در این نشست مسائل و مشکلات کارآفرینان، تولیدگران، فعالان اقتصادی و تجار مطرح و متناسب با رفع مشکلات تصمیم‌گیری شود.

مشاور و دستیار صنعتی وزیر کشور نیز در این نشست گفت: ضرورت دارد از ظرفیت‌های بخش خصوصی برای دستیابی به توسعه پایدار استفاده شود.

سیدمجید هدایت بیان کرد: در این نشست مشکلات فعالان اقتصادی استان ایلام مطرح شد و ما امروز نیازمند تحول با استفاده از ظرفیت‌های مشاوران خبره هستیم.

وی ادامه داد: اجرای طرح‌های اقتصادی باید دارای پیوست مطالعاتی باشد تا میزان پیشرفت و دستیابی به توسعه این طرح‌ها در استان مشخص شود.

هدایتی تأکید کرد: همه مشکلات تولید و سایر بخش‌های اقتصادی استان در نشست با مقامات ارشد وزارت کشور برای تصمیم‌گیری متناسب با رفع آنها مطرح می‌شود.

در این نشست تعدادی از تولیدگران و فعالان عرصه اقتصادی بخش خصوصی استان مباحثی در خصوص مشکلات حوزه کاری خود مطرح کردند.

موضوعات :
در همین رابطه