رادیو مجازی اتاق ایران - 8 اردیبهشت 1403

شعبه صرافی بانک ملی در ایلام راه‌اندازی می‌شود

طبق اظهارات عضو هیات مدیره صرافی بانک ملی ایران، مجوز راه‌اندازی 11 شعبه این صرافی از بانک مرکزی دریافت شده و قرار است یکی از شعب صرافی در استان ایلام دایر شود.

04 بهمن 1402
کد خبر : 38631
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

عضو هیات مدیره صرافی بانک ملی ایران از راه‌اندازی شعبه صرافی بانک ملی در استان ایلام خبر داد و گفت: مجوز ایجاد 11 شعبه صرافی بانک ملی ایران از بانک مرکزی دریافت شده و بعد از جانمایی، قرار است یکی از شعب صرافی در ایلام دایر شود.

محسن صهبا در نشست با رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایلام، افزود: خریدوفروش ارز توافقی، مسافرتی و زیارتی و همچنین ارسال حواله‌های ارزی و ارائه خدمات صرافی از عمده فعالیت‌های شعبه صرافی بانک ملی است و در شعبه ایلام، از ظرفیت تجار و بازرگان استان ایلام برای همکاری دوسویه استفاده خواهد شد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایلام نیز در این نشست با استقبال از ایجاد شعبه صرافی بانک ملی در این استان، گفت: بدون تردید ایجاد شعبه صرافی بانک ملی از قاچاق ارز و نقل‌وانتقال وجوه ارزی نقش بسیار مهمی ایفا خواهد کرد.

سیدمحمد موسوی نسب افزود: ایجاد تعادل ارزی در بازار و کاهش ریسک انجام معامله‌های ارزی و نقدی با ایجاد شعبه صرافی به حداقل خواهد رسید.

موسوی نسب تأکید کرد: ضروری است که نمایندگی یا باجه‌ای از این شعبه صرافی بانک ملی در مرز مهران مستقر شود تا زمینه لازم برای معاملات ارزی بیش‌ازپیش فراهم شود.

وی ابراز امیدواری کرد: با راه‌اندازی شعبه صرافی بانک ملی زمینه مناسبی برای تقویت مراوده‌های تجاری به‌صورت ارزی در این استان فراهم شود.

موضوعات :
در همین رابطه