رادیو مجازی اتاق ایران - 12 اردیبهشت 1403

معاون بین‌الملل اتاق ایران در دیدار با رایزن بازرگانی سفارت اتریش خبر داد

تشکیل اتاق مشترک ایران و اتریش تا پایان سال

معاون بین الملل اتاق ایران در نشستی با رایزن بازرگانی سفارت اتریش در تهران ضمن اشاره به زمنیه های همکاری بین دو کشور، از راه‌اندازی اتاق مشترک ایران و اترش تا پایان سال خبر داد.

17 مهر 1396
کد خبر : 10484
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

محمدرضا کرباسی، معاون بین الملل اتاق ایران در نشستی با گراب مایر رایزن بازرگانی سفارت اتریش در تهران از راه‌اندازی اتاق مشترک ایران و اترش تا پایان سال خبر داد.

کرباسی در این نشست که با هدف هماهنگی برای سفر روسای اتاق های سراسر کشور به اتریش انجام شد، از بخش هایی مانند انرژی، محیط زیست، کشاورزی و انرژی های تجدیدپذیر به همراه تکنولوژی های نوین به عنوان زمینه های مناسب برای همکاری شرکت های ایرانی و اتریشی یاد کرد.

وی همچنین همکاری در زمینه صنایع غذایی، بسته بندی و تولید با نام و برند مشترک و صادرات به سایر کشورها را از دیگر موارد مناسب برای همکاری بین دو کشور دانست.

معاون امور بین الملل اتاق ایران در ادامه به موضوع سفر روسای اتاق های سراسر کشور به اتریش اشاره کرد و هدف این سفر را تبادل آرا و تجربیات اتاق ها و پیدا کردن زمینه های مناسب برای همکاری های استانی بین دو کشور عنوان کرد و از سفارت اتریش خواست که برنامه بازدید از مراکز صنعتی و مراکزی که دارای ارتباط با اتاق فدرال اقتصادی اتریش هستند (به ویژه در زمینه تحقیق و توسعه و مراکز دانشگاهی) را هماهنگ کند.

وی همچنین از آمادگی اتاق ایران برای گنجاندن نمایندگانی از بانک های خصوصی در سفر هیأت روسای اتاق های سراسر کشور به اتریش به منظور بررسی و مذاکره در مورد مسائل بانک، خبر داد.

گراب مایر، رایزن بازرگانی سفارت اتریش در تهران از سفر روسای اتاق های سراسر کشور به اتریش استقبال کرد و آن را زمینه ساز ارتباطی مستقیم بین مسئولان اتاق های دو کشور، برای تشویق فعالان اقتصادی به فعالیت بیشتر دانست.

 

موضوعات :
در همین رابطه