رادیو مجازی اتاق ایران - 12 اردیبهشت 1403

تکمیل گازرسانی به سیستان و بلوچستان از اولویت‌های وزارت نفت است

حمیدرضا عراقی: با تکمیل گازرسانی به استان پهناور سیستان و بلوچستان، در جهت کاهش مصرف سوخت مایع در کشور، گامی موثر برداشته خواهد شد.

22 اردیبهشت 1395
کد خبر : 1222
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک
حمیدرضا عراقی: با تکمیل گازرسانی به استان پهناور سیستان و بلوچستان، در جهت کاهش مصرف سوخت مایع در کشور، گامی موثر برداشته خواهد شد.

حمیدرضا عراقی، معاون وزیر نفت

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با بیان اینکه تکمیل گازرسانی به سیستان و بلوچستان از اولویت‌های وزارت نفت است، گفت: با تکمیل گازرسانی به استان پهناور سیستان و بلوچستان، در جهت کاهش مصرف سوخت مایع در کشور، گامی موثر برداشته خواهد شد.

حمیدرضا عراقی اظهار داشت: پروژه گازرسانی به استان سیستان و بلوچستان در دست اقدام است و گازرسانی به این استان از اولویتهای وزارت نفت است.

وی افزود: طرح گازرسانی به این استان از خط هفتم سراسری انتقال گاز صورت می گیرد و بخش های مختلف نیروگاهی، صنعتی و خانگی را شامل می شود.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران تصریح کرد: عملیات اجرایی گازرسانی به بخش های مختلف این استان در سال گذشته آغاز شد و گزارشهای دوره ای آن را شخصا مورد رصد قرار می دهم تا در کار گازرسانی به این استان خللی به وجود نیاید.

وی ادامه داد: با تکمیل گازرسانی به استان پهناور سیستان و بلوچستان، در جهت کاهش مصرف سوخت مایع در کشور، گامی موثر برداشته خواهد شد.

در همین رابطه