رادیو مجازی اتاق ایران - 5 اردیبهشت 1403

به همت اتاق ایلام و جامعه نیکوکاری ابرار صورت گرفت

توزیع بسته‌های نوشت‌افزار و لباس میان دانش‌آموزان مناطق محروم ایلام

شعبان فروتن، رئیس اتاق ایلام، می‌گوید مهم ترین رویکرد جامعه نیکوکاری ابرار ایجاد بستر مناسب برای برقراری عدالت آموزشی برای دانش آموزان و دانشجویان در مناطق محروم است.

02 مهر 1397
کد خبر : 15448
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

310 بسته نوشت افزار و لباس بین دانش آموزان روستای گنبدپیرمحمد از توابع شهرستان ملکشاهی استان ایلام با حضور رئیس اتاق ایلام، امام جماعت و اعضای هیات امنای امامزاده گنبد پیرمحمد، بخشدار، مسئولان آموزش و پرورش و اعضای شورای روستا توزیع شد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایلام در این مراسم گفت: اتاق ایلام مفتخر است که با ایجاد دفتر جامعه نیکوکاری ابرار، گام مهمی برای حمایت از دانش آموزان و دانشجویان بی بضاعت بر دارد.

شعبان فروتن بیان کرد: مهم ترین رویکرد جامعه نیکوکاری ابرار ایجاد بستر مناسب برای برقراری عدالت آموزشی برای دانش آموزان و دانشجویان در مناطق محروم است. همراهی اتاق ایلام با جامعه نیکوکاری ابرار در حقیقت در راستای برقراری عدالت آموزشی به منظور بهره مندی دانش آموزان مناطق محروم از تحصیل است.

فروتن افزود: دیگر اقدام جامعه نیکوکاری ابرار توسعه اشتغالزایی روستایی است که قرار است این مهم نیز در چند روستای استان به صورت آزمایشی انجام گیرد.

رئیس اتاق ایلام گفت: امروز 310 قلم لوازم کمک آموزشی  از قبیل لباس دانش آموزی، کیف و کفش و لوازم تحریر و دیگر وسایل کمک آموزشی در اختیار دانش آموزان روستای گنبد محمد قرار گرفت.

جهانی، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان ملکشاهی نیز در این آیین از اقدام خیرخواهانه اتاق ایلام و جامعه نیکوکاری ابرار تقدیر کرد و گفت: استعدادهای علمی در این منطقه محروم بالاست اما برخی دانش آموزان با مشکلات مالی برای ادامه تحصیل مواجه هستند.

وی ابراز امیدواری کرد با حمایت افراد خیر و مسئولان مشکلات مالی دانش آموزان مناطق محروم برای توسعه نظام آموزشی در کشور مرتفع شود.

در همین رابطه