رادیو مجازی اتاق ایران - 8 اردیبهشت 1403

به همت جامعه نیکوکاری ابرار

نمایشگاه «ارمغانی از دیار دور» 25 و 26 آذرماه در اتاق ایران برگزار می‌شود

جامعه نیکوکاری ابرار، نمایشگاه «ارمغانی از دیار دور» را با هدف معرفی توانمندی‌ها و تولیدات روستاهای طرح توسعه پایدار روستایی خود در روزهای 25 و 26 آذرماه 97 در محل اتاق ایران برگزار می‌کند.

21 آذر 1397
کد خبر : 16716
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

جامعه نیکوکاری ابرار، طرح توسعه پایدار روستایی را با هدف ارتقای معیشت و فرهنگ روستاهای محروم کشور و با محوریت توسعه منابع انسانی روستایی، حفظ ارزش‌های روستا و محیط‌زیست و با تکیه‌بر آموزش‌وپرورش و اشتغال‌زایی ایجاد شده و تاکنون در 11 روستا از 3 استان کردستان، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی فعالیت‌های خود را گسترش داده است.

نمایشگاه «ارمغانی از دیار دور» جلوه‌ای دیگر از توانمندی‌های روستاهای این طرح است که به معرفی تولیدات و توانمندی‌های این روستاها در حوزه‌های تولیدات صنایع‌دستی، تولیدات کشاورزی و صنایع غذایی خواهد پرداخت.

طبق اعلام روابط عمومی جامعه نیکوکاری ابرار، این نمایشگاه که با هدف آشنایی با فرهنگ و تولیدات روستا، توسعه و توانمندی تولیدکنندگان روستایی و همچنین معرفی پتانسیل‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری روستاها برگزار می‌شود،  به مدت دو روز در روزهای یکشنبه و دوشنبه مورخ 25 و 26 آذرماه از ساعت 8:00 الی 16:00 در محل لابی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران جهت بازدید عموم برپا خواهد شد.

از عمده محصولات و صنایعی که در این نمایشگاه معرفی می‌شوند می‌توان به تولیدات کشاورزی مثل عسل، گیاهان دارویی، زعفران؛ تولیدات صنایع غذایی مثل کلوچه، شیرینی و نان‌های سنتی و محلی؛ تولیدات صنایع‌دستی مثل گلیم، جاجیم، لباس‌های محلی و صنایع‌دستی تزئینی اشاره کرد.

در نمایشگاه «ارمغانی از دیار دور»، از اهالی روستاها نیز به‌عنوان غرفه گردان حضور خواهند داشت.

در همین رابطه