رادیو مجازی اتاق ایران - 5 اردیبهشت 1403

وزیر ارتباطات در حاشیه بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های البرز مطرح کرد

برگزار نمایشگاه‌های داخلی، میانبری برای توسعه تجارت و رونق تولید

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جریان بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی، صنعتی و خدماتی استان البرز، برگزاری نمایشگاه‌های داخلی را زمینه‌ساز معرفی محصولات و توانمندی‌های کشور به تجار داخلی و خارجی عنوان کرد و آن را میان‌بری برای توسعه تجارت و رونق تولید تلقی کرد.

27 خرداد 1398
کد خبر : 29108
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی، صنعتی و خدماتی استان البرز به‌عنوان بسترسازی مناسب در معرفی محصولات این خطه و زمینه‌ساز توسعه صادرات نام برد.

محمدجواد آذری جهرمی در حاشیه بازدید از این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه بهترین معرف محصولات تولیدی و امکانات و توانائی‌های البرز به تجار داخلی و خارجی است، ضمن آنکه در ایجاد رقابت سالم و افزایش کمی و کیفی محصولات و خدمات نیز مؤثر است.

او با اشاره به تأثیر بازدیدهای تجار خارجی از نمایشگاه توانمندی‌های البرز در توسعه صادرات گفت: تجار داخلی و خارجی ممکن است از طرق مختلف نسبت به توانائی‌های تولیدی و صنعتی استان آشنا شوند، اما ضرب‌المثل قدیمی که می‌گوید شنیدن کی بود مانند دیدن بیانگر اثرات برپائی این نمایشگاه در توسعه تجارت و رونق تولیداست.

آذری جهرمی خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاران خارجی که ازلحاظ زمانی برای آشنایی و آگاهی از انواع محصولات استان البرز با محدودیت مواجه هستند، در بازدید از نمایشگاه و با یک نگاه می‌توانند با دستاوردهای تولیدی و صنعتی استان آشنا شوند.

استان البرز با سه هزار و پانصد واحد تولیدی و صنعتی یکی از استان‌های مهم صنعتی کشور است.

موضوعات :
در همین رابطه