رادیو مجازی اتاق ایران - 12 تیرماه 1403

دعوت اتاق ایران از فعالان اقتصادی برای حضور در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید سپهبد قاسم سلیمانی

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران به عنوان پارلمان بخش خصوصی کشور ضمن عرض تسلیت به مقام معظم رهبری، خانواده معزز ایشان و مردم شریف ایران و عراق اعلام می‌دارد که جامعه اقتصادی ایران و فعالان بخش‌خصوصی دوشادوش سایر آحاد مردم در مراسم تشییع پیکر مطهر سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمان شهید او حضور خواهند یافت.

14 دی 1398
کد خبر : 31765
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و هم‌رزمانشان غم بزرگی در دل‌های ایرانیان و همه کسانی به جا گذاشته که به دنبال صلح و امنیت در منطقه هستند.

شهید سپهبد سلیمانی در فضیلت بی‌همتا، در مقاومت یکتا و در رشادت و شجاعت یگانه بود. او جاودانه شد و ایرانیان و همه آزادی‌خواهان و مبارزان علیه استعمار و جهالت را در  سراسر جان در ماتمی عظیم فرو برد.

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران به عنوان پارلمان بخش خصوصی کشور ضمن عرض تسلیت به مقام معظم رهبری، خانواده معزز ایشان و مردم شریف ایران و عراق اعلام می‌دارد که جامعه اقتصادی ایران و فعالان بخش‌خصوصی دوشادوش سایر آحاد مردم در مراسم تشییع پیکر سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمان شهید او حضور خواهند یافت.

با توجه به برگزاری مراسم در شهرهای اهواز، مشهد، تهران، قم و کرمان، اتاق‌های اهواز، مشهد، قم و کرمان نیز آماده همراهی و همکاری در برگزاری مراسم تشییع شهدای حمله تروریستی آمریکا خواهند بود.

اتاق ایران از فعالان اقتصادی دعوت می‌کند تا در مراسم وداع با این شهدای والامقام که روز یکشنبه در اهواز و مشهد، دوشنبه در تهران و قم و روز سه‌شنبه در کرمان برگزار می‌شود، همراه با سایر اقشار حضور به‌هم می‌رسانند.

در همین رابطه