رادیو مجازی اتاق ایران 22 اردیهشت 1403

با حضور امام‌جمعه تبریز و فعالان بخش خصوصی انجام شد

اهدای ۱۰ هزار بسته حمایتی بخش خصوصی آذربایجان شرقی به خانواده‌های نیازمند

با حضور سید محمدعلی آل هاشم، امام‌جمعه تبریز، محمدرضا پورمحمدی، استاندار آذربایجان شرقی و اعضای هیات رئیسه و نمایندگان اتاق تبریز، مراسم اهدای 10 هزار بسته غذایی اهدایی از سوی بخش خصوصی استان به خانواده‌های نیازمند برگزاری و این اقلان برای توزیع میان نیازمندان به شهرستان‌های مختلف استان آذربایجان شرقی ارسال شد.

10 اردیبهشت 1399
کد خبر : 33040
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام‌جمعه تبریز از فعالان اقتصادی و بخش خصوصی در زمینه اقدامات خیرخواهانه که بعد از شیوع ویروس کرونا انجام داده‌اند قدردانی کرد و گفت: از فعالان اقتصادی که در این رزمایش مؤمنانه به نحو احسن شرکت کرده‌اند و درواقع به ندای مقام معظم رهبری لبیک گفته‌اند تشکر می‌کنم.

سید محمدعلی آل هاشم در مراسم اهدای 10 هزار بسته غذایی اهدایی از سوی بخش خصوصی در مورد اقدامات خیرخواهانه مردم گفت: الحمدالله در هر مکان و مسجدی که حضور می‌یابیم همت و فداکاری مردم را حتی آنها که بضاعت کمی دارند را می‌بینیم.

او با اشاره به این نکته که بعد از شیوع ویروس کرونا عده‌ای از هم‌وطنانمان با مشکلات اقتصادی مواجه شده نیازمند کمک شده‌اند خاطرنشان کرد: این اشخاص، افراد با غیرتی هستند که در صنوف مختلف مشغول به کار بودند و بعد از شیوع این ویروس دچار مشکلاتی در اداره زندگی شده‌اند که وظیفه همه آحاد جامعه این است که در جهت حل این نیازمندی‌ها اقدام کنند.

امام‌جمعه تبریز با اشاره به ماه مبارک رمضان که ماه انفاق و احسان است افزود: الحمدالله ما از فعالان اقتصادی راضی هستیم و انشا الله خداوند هم از این افراد راضی باشند و به مالشان برکت دهد.

محمدرضا پورمحمدی، استاندار آذربایجان شرقی نیز در این مراسم در خصوص این رزمایش با قدردانی از فضای ایثار و فداکاری و خود گذشتگی که در جامعه ایجاد شده است، از فعالان اقتصادی و هیات رئیسه و هیات نمایندگان اتاق تبریز به خاطر کارهای خیری که انجام داده‌اند قدردانی کرد.

یونس ژائله، رئیس اتاق تبریز نیز در این مراسم گفت: در ماه‌هایی که مردم ایران درگیر ویروس کرونا هستند فعالان اقتصادی استان می‌بایست بیش‌ازپیش در تأمین معیشت خانواده‌های کم برخوردار ایفای نقش کنند.

ژائله ضمن تشریح فعالیت‌های اتاق تبریز در مواجه با ویروس کرونا اظهار کرد: خوشبختانه بخش خصوصی و فعالان اقتصادی استان و در رأس آن هیئت نمایندگان اتاق تبریز در یاری‌رساندن و کمک به مردم و خانواده‌های نیازمند و کم برخوردار جامعه در این مقطعه تاریخی نقش مهمی ایفاء نمودند و با اهداء مواد ضدعفونی‌کننده در روزهای آغازین بیماری در جلوگیری از شیوع این ویروس از هیچ کوشش دریغ ننموده‌اند.

رئیس اتاق تبریز در مورد اقدامات اخیر فعالان اقتصادی استان در تهیه و توزیع 10 هزار بسته معیشتی گفت: مدیران بخش خصوصی با توجه به شرایط پیش آمده و ماه مبارک رمضان مقادیر قابل‌توجهی به این موضوع اختصاص داده‌اند.

ژائله در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به این نکته که در اولین روزهای ماه مبارک رمضان قرار گرفته‌ایم، امیدواریم هیچ سفره‌ای خالی از نعمات پروردگار نبوده و الطاف خداوند شامل حال تمام بندگان باشد.

او اظهار امیدواری کرد: با توجه به احتمال گسترش این بیماری در ماه‌های آینده کمک‌های نقدی یا غیر نقدی فعالان اقتصادی و مردم تا شکست کامل کرونا ادامه داشته باشد.

رئیس اتاق تبریز در خصوص وضعیت بنگاه‌های اقتصادی در ماه‌های اخیر گفت: بسیاری از بنگاه‌های اقتصادی در ماه‌های اخیر به‌ویژه پس از شیوع بیماری کرونا دچار آسیب‌های جدی شده‌اند که در این مورد همدلی و حمایت مسئولان دولتی به‌ویژه روسای سه قوه بیش‌ازپیش احساس می‌شود.

موضوعات :
در همین رابطه