رادیو مجازی اتاق ایران - 4 فروردین 1403

احمد اصغری در گفت‌وگو با پایگاه خبری اتاق ایران

شفافیت مالی اتاق کاملا محرز است

من الان 20 سال است در اتاق هستم و رئیس کمیسیون گردشگری، اقتصاد ورزش و اقتصاد هنر هستم، سابقه نداشته است که گزارش مالی، حدود 89 درصد رای مثبت بیاورد.

01 شهریور 1395
کد خبر : 3430
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک
من الان 20 سال است در اتاق هستم و رئیس کمیسیون گردشگری، اقتصاد ورزش و اقتصاد هنر هستم، سابقه نداشته است که گزارش مالی، حدود 89 درصد رای مثبت بیاورد.

احمد اصغری، رئیس کمیسیون گردشگری، اقتصاد ورزش و هنر اتاق ایران

روز گذشته گزارش عملکرد مالی اتاق ایران در جلسه هیئت نمایندگان قرائت شد و 88.46 درصد از نمایندگان به این گزارش، رای مثبت دادند.

احمد اصغری، رئیس کمیسیون گردشگری، اقتصاد ورزش و اقتصاد هنر در خصوص شفافیت مالی در بنگاه‌ها به «پایگاه خبری اتاق ایران» می‌گوید:«صداقت در خود کارآفرینان و مدیران بنگاه‌ها باید وجود داشته باشد. ما باید شفاف‌سازی را از خود بنگاه‌ها شروع کنیم و بعد از دولت انتقاد کنیم. وقتی من در تنظیم اظهارنامه مالیاتی صداقت نداشته باشم، چطور می‌توانیم به دولت انتقاد کنیم که با کارآفرینان همکاری خوبی ندارد؟»

اصغری با صحبت در خصوص گزارش عملکرد مالی اتاق ایران ادامه می‌دهد:«گزارش عملکرد مالی اتاق بسیار خوب بود. من هم رای مثبت دادم. واقعا هیئت رئیسه و به خصوص مدیر مالی اتاق، بسیار خوب عمل کرده بودند. من الان 20 سال است در اتاق هستم و رئیس کمیسیون گردشگری، اقتصاد ورزش و اقتصاد هنر هستم، سابقه نداشته است که گزارش مالی، حدود 89 درصد رای مثبت بیاورد.»

در روزهای اخیر، بحث‌هایی در خصوص فیش حقوقی بعضی از معاونین اتاق ایران ایجاد شده بود. اصغری در این باره می‌گوید:«حقوق‌های برخی معاونین که رسانه‌ای شده، رقم واقعا خیلی بالایی نیست. از نظر من اتاق کاملا شفاف است. سر و صداها هم بی‌نتیجه بوده است. اصلا چرا باید در مسائل مالی اتاق، بحث غیرشفافی وجود داشته باشد؟»

او ادامه می‌دهد:« ما بر اساس بودجه حرکت می‌کنیم و بودجه‌ای هم که تصویب شد، بودجه مورد نیاز سال 95 ما بود.»

رئیس کمیسیون گردشگری، اقتصاد ورزش و اقتصاد هنر اتاق ایران در نهایت می‌گوید:«فعالیت‌های اتاق، آن‌چنان که باید، ایده‌آل نیست. قوانین اتاق هنوز کامل نیست. قوانین حاکم در اتاق به سال‌های خیلی قبل مربوط می‌شود. امیدواریم با انتخاب رئیس آینده، تحولی در قوانین هم ایجاد شود.»

در همین رابطه