رادیو مجازی اتاق ایران - 8 اردیبهشت 1403

نایب‌رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در اتاق اردبیل

رفع مشکلات بخش خصوصی با حضور نمایندگان مجلس در شورای گفت‌وگو

سیدکاظم موسوی، نایب‌رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در دیدار با حسین پیرموذن، رئیس اتاق اردبیل بر تلاش برای رفع مشکلات فعالان بخش خصوصی اقتصاد تأکید کرد. به عقیده او، نمایندگان مجلس باید با حضور در جلسات شورای گفت‌وگو، برای رفع مشکلات بخش خصوصی تلاش کنند.

25 آذر 1399
کد خبر : 35809
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

سیدکاظم موسوی، نماینده مردم اردبیل در خانه ملت و نایب‌رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس ضمن حضور در اتاق اردبیل با حسین پیرموذن، رئیس این اتاق دیدار و گفت‌وگو کرد.

موسوی در این دیدار گفت: نمایندگان مجلس باید با حضور مستمر در جلسات شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی، بیشتر در جریان موانع و مشکلات بخش خصوصی قرار بگیرند و شخصاً تلاش می‌کنم با این رویکرد برای رفع مشکلات بخش خصوصی استان تلاش کنم.

این نماینده مجلس ضمن ارائه گزارش عملکرد خود در کمیسیون اقتصادی مجلس به رئیس اتاق اردبیل، افزود: در کمیسیون اقتصادی مجلس به دنبال ایجاد بستری مناسب و امن برای فعالان اقتصادی کشور هستیم.

او تأکید کرد: فعالان بخش خصوصی تأثیر بسزایی در حرکت چرخ اقتصادی کشور دارند و ما همه باید به کمک این بخش بیاییم.

موسوی ضمن تقدیر از تلاش‌های اتاق اردبیل، گفت: آقای پیرموذن با دانش وسیع خود در حوزه اقتصاد و تجارب ارزشمند در حوزه تجارت نعمت بزرگی برای اقتصاد و بخش خصوصی استان است.

رئیس اتاق اردبیل نیز در این دیدار پس از قدردانی از نقش مؤثر سید کاظم موسوی، در کمیسیون اقتصادی مجلس، انتظارات بخش خصوصی استان و کشور از مجلس شورای اسلامی را به اطلاع او رساند.

حسین پیرموذن ضمن تشریح شرایط اقتصادی استان، مسائل و مشکلات موجود بر سر راه فعالان اقتصادی را طرح و راهکارهای پیشنهادی را با موسوی در میان گذاشت.

موضوعات :
در همین رابطه