رادیو مجازی اتاق ایران - 12 اردیبهشت 1403

از سوی فدراسیون جهانی اتاق‌های بازرگانی

اتاق‌ ایران به عنوان فعال‌ترین اتاق بازرگانی جهان در ماه نوامبر انتخاب شد

اتاق ایران به عنوان فعال‌ترین اتاق‌ بازرگانی در میان اتاق‌های بازرگانی جهان از سوی فدراسیون جهانی اتاق‌های بازرگانی اICCWCF انتخاب شد و اتاق شیراز نیر حائز رتبه سوم شد.

17 آبان 1400
کد خبر : 40288
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

اتاق ایران، اتاق‌بازرگانی کارائیب آمریکا و اتاق شیراز به ترتیب عناوین اول تا سوم اتاق‌های فعال ماه نوامبر ICCWCF را کسب کردند.

فدراسیون جهانی اتاق‌های بازرگانی از ابتدای سال جاری میلادی، پلتفرمی را با هدف گردهم آوردن اتاق‌ها، ایجاد بستری برای گفت‌وگو و به اشتراک گذاشتن تجربیات آنها در یک پنجره واحد و دسترسی آسان راه‌اندازی کرده است و بر اساس آن ماهانه اتاق‌های برتر و فعال در بین اتاق‌های بازرگانی سراسر جهان را معرفی می‌کند.

پیش از این، اتاق‌های بازرگانی خرم‌آباد، تهران، شیراز و کرمانشاه به واسطه حضور فعالانه و پویا در این بستر ارتباطی به عنوان اتاق ماه‌های جولای، اوت و نوامبر فدراسیون جهانی اتاق‌های بازرگانی (WCF) ICC برگزیده شده بودند. کسب این عناوین از سوی اتاق‌های کشور طی 10 ماه که از آغاز فعالیت این بستر ارتباطی می‌گذرد و برجسته شدن نام اتاق‌های موفق ایران در صحنه بین‌المللی به ویژه در شرایط کنونی، دستاورد قابل توجهی به شمار می‌آید.

در همین رابطه