رادیو مجازی اتاق ایران - 5 اردیبهشت 1403

رئیس سازمان خصوصی‌سازی پاسخ داد

نماد سرخابی‌ها در بورس چه زمانی بازگشایی می‌شود؟

رئیس سازمان خصوصی‌سازی می‌گوید: نماد استقلال فردا (چهارشنبه) در بازار پایه فرابورس بازگشایی می‌شود و تکلیف نماد پرسپولیس نیز امروز (سه‌شنبه) مشخص خواهد شد.

01 شهریور 1401
کد خبر : 43567
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

پس از کشمکش‌های بسیار برای واگذاری سهام سرخابی‌ها، درنهایت سال گذشته واگذاری آنها با تلاش دولت سیزدهم محقق شد و پس از سال‌ها، خصوصی‌سازی سهام استقلال و پرسپولیس به خط پایان رسید.

به دنبال اجرای این اقدام بزرگ، بازگشایی نماد سرخابی‌ها از جمله معضلاتی بود که به دلیل عدم انتشار صورت‌های مالی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به مرحله اقدام نمی‌رسید و اجرای آن با تأخیر زیادی همراه شد.

 پس از پیگیری‌های انجام شده از سوی سازمان خصوصی‌سازی و سازمان بورس برای بازگشایی هر چه سریع‌تر سهام سرخابی‌ها، درنهایت طی چند روز گذشته صورت‌های مالی ۲ باشگاه منتشر شد و خوش‌بینی‌های زیادی را بین طرفداران سرخابی‌ها برای بازگشایی نماد آنها ایجاد کرد.

 هفته گذشته رئیس سازمان خصوصی وعده بازگشایی نماد استقلال و پرسپولیس در هفته جاری را داد و از شب گذشته خبری در فضای مجازی مبنی بر بازگشایی نماد استقلال در روز چهارشنبه منتشر شد.

در این خبر آمده است: بازگشایی نماد پرسپولیس در همان روز منوط به ارسال گزارش مدنظر فرابورس (تأییدیه حسابرس و قرارداد بازیکنان) است.

 بر اساس پیگیری‌های انجام شده، رئیس سازمان خصوصی‌سازی بازگشایی نماد استقلال در روز چهارشنبه را تأیید و اعلام کرد: زمان بازگشایی نماد پرسپولیس امروز (سه‌شنبه) مشخص و اعلام خواهد شد.

در همین رابطه