رادیو مجازی اتاق ایران - 8 اردیبهشت 1403

در جریان بازدید از صنایع خراسان شمالی

تاجر اردنی برای افزایش مراوده با صنایع خراسان شمالی ابراز تمایل کرد

به دنبال دیدار تاجر اردنی با رئیس اتاق بجنورد و بازدید او از صنایع و توانمندی‌های استان خراسان شمالی، او با تأکید بر لزوم افزایش مراودات دوجانبه، برای افزایش مراوده با صنایع این استان ابراز تمایل کرد.

12 اسفند 1402
کد خبر : 4718
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بجنورد با اشاره به ظرفیت‌های استان خراسان شمالی در حوزه‌های کشاورزی، گردشگری، صنعت و معدن، گفت: خراسان شمالی ظرفیت‌های فراوانی برای پیشرفت و توسعه دارد و از این ظرفیت‌ها می‌توان در راستای اجرای طرح‌های توسعه‌ای در حوزه‌های مختلف بهره گرفت.

مازیار زند در دیدار با عمار محمد ابراهیم نصار، مدیرعامل موسسه کریستال اللزارعه و التجاره تاجر اردن، افزود: خراسان شمالی به‌عنوان استانی که از یک‌سو با استان‌های شمالی کشور همسایه بوده و از سوی دیگر دارای ظرفیت‌های آبی مناسبی همچون رودخانه اترک است، شرایط مناسبی برای کشاورزی دارد.

وی ادامه داد: آب و هوایی مطلوب، خاک مرغوب، تنوع گیاهان دارویی و نزدیکی به جنگل از شمال استان و شرایط مطلوب کشت برخی از محصولات همچون زعفران و حبوبات شرایط ایده آلی برای این استان مهیا کرده است.

عمار محمدابراهیم نصار، مدیرعامل موسسه کریستال اللزارعه و التجاره تاجر اردن نیز در این دیدار بر ضرورت توسعه روابط اقتصادی و مراودات تجاری طرفین تأکید کرد.

این دیدار با محوریت گسترش مراودات تجاری و توسعه بازارهای بین‌المللی انجام و در ادامه، نصار از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری استان خراسان شمالی در شهرستان‌های اسفراین، مانه و سملقان، شیروان و فاروج طی 3 روز بازدید کردند..

این بازدید با هدف شناسایی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری استان خراسان‌شمالی و گسترش مراودات تجاری و توسعه بازارهای بین‌المللی انجام شد و تاجر اردنی با اشاره به کیفیت بالای محصولات و کالاهای صنایع استان خراسان شمالی، برای افزایش مراودات تجاری با صنایع استان ابراز تمایل کرد.

موضوعات :
در همین رابطه