رادیو مجازی اتاق ایران - 29 فروردین 1403

معاون امور استان‌های اتاق ایران عنوان کرد؛

هشت اتاق استانی گواهینامه ایزو 9001 دریافت می‌کنند

معاون امور استان‌های اتاق ایران، نشستی را با حضور نمایندگان هشت اتاق اردبیل، اهواز، ساری، سنندج، قزوین، کاشان، کرج و همدان برای اخذ گواهینامه بین المللی مدیریت کیفیت اتاق‌های مذکور، برگزار کرد.

03 آبان 1395
کد خبر : 4842
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

معاون امور استان‌های اتاق ایران، نشستی را با حضور نمایندگان هشت اتاق اردبیل، اهواز، ساری، سنندج، قزوین، کاشان، کرج و همدان برای اخذ گواهینامه بین المللی مدیریت کیفیت اتاق‌های مذکور، برگزار کرد.

سید جواد زمانی، معاون امور استان‌های اتاق ایران، در این نشست گفت: اتاق ایران در جهت اجرایی کردن رویکردهای مصوب دوره هشتم هیئت‌رئیسه برای استانداردسازی و مستند کردن رویه های کاری و اداری در اتاق‌ها و تسهیل امور جاری و همچنین یکسان‌سازی ارائه خدمات به اعضاء، اخذ گواهینامه بین‌المللی مدیریت کیفیت برای اتاق‌های سراسر کشور را در دستور کار قرار داده است.

زمانی بابیان اینکه در حال حاضر از 34 اتاق استانی، تنها پنج اتاق دارای گواهینامه بین‌المللی مدیریت کیفیت هستند، گفت: برای اخذ گواهینامه مبتنی بر استاندارد ISO 9001:2015 در هشت اتاق‌ اردبیل، اهواز، ساری، سنندج، قزوین، کاشان، کرج و همدان، قراردادی با شرکت مشاور منعقد شده است.

معاون امور استان‌های اتاق ایران گفت: در سال 1394 پس از طراحی، پیاده‌سازی و استقرار سیستم مدیریت کیفیت مبتنی بر استاندارد ISO9001:2008 ، اتاق ایران موفق به دریافت گواهینامه بین‌المللی استاندارد شد.

معاون امور استان‌های اتاق ایران از مهم‌ترین موضوعات موجود در هر سازمان را یکسان‌سازی رویه و روش‌های اجرایی سازمان مادر با شعب مختلف آن و همچنین تکریم و جلب رضایت مشتری عنوان کرد.

زمانی دارا بودن کیفیت با در نظر گرفتن زمان مناسب را مهم‌ترین درخواست خود از شرکت مشاور مطرح نمود و کیفیت را داشتن استاندارد به معنای واقعی کلمه با در نظر گرفتن زمان مناسب عنوان کرد.

در ادامه گفتگوهایی با نمایندگان اتاق‌های شهرستان‌ها و شرکت مشاور به‌منظور به نتیجه رسیدن پروژه در بهترین وضعیت انجام شد.

گفتنی است سازمان جهانی استاندارد (ISO)، به‌عنوان مرجع جهانی استاندارد از مؤسسات ملی استانداردهای کشورهای مختلف تشکیل‌شده و کار تهیه استانداردهای جهانی به‌طور معمول از طریق گروه‌های فنی مستقر در آن انجام می‌شود.

در همین رابطه