شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) را تسلیت می‌گوییم

رادیو مجازی اتاق ایران - 12 اردیبهشت 1403

تشریح جزئیات ممنوعیت ورود مسافری و پستی آیفون ۱۴

طبق بخش‌نامه وزارت صنعت، معدن و تجارت ورود مسافری و پستی آیفون 14 و مدل‌های بعد از آن به کشور از اول اسفند 1401 غیرمجاز است.

26 بهمن 1401
کد خبر : 55627
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

مدیر کل دفتر واردات گمرک ایران جزئیات بخشنامه ابلاغ شده از سوی سازمان توسعه تجارت به گمرک مبنی بر ممنوعیت ورود تلفن همراه با نشان تجاری اپل ۱۴ به صورت همراه مسافر و پستی را تشریح کرد.

علی وکیلی، مدیرکل دفتر واردات گمرک با اشاره به اینکه گمرک مجری بخشنامه ها و قوانین است مرجع ابلاغ کننده این بخشنامه را وزارت صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد و افزود: گمرک مجری بخشنامه ها است و ممنوعیت ورود تلفن همراه با نشان تجاری اپل ۱۴ به صورت همراه مسافر و پستی از اول اسفندماه سالجاری در گمرکات سراسر کشور لازم الاجراست.

بنابراین گزارش، در متن بخشنامه ممنوعیت ورود تلفن همراه با نشان تجاری اپل ۱۴ به صورت همراه مسافر و پستی خطاب به گمرکات سراسر کشور آمده است: با عنایت به مفاد نامه شماره ۱۱۲۷۸۰۹۰ مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ سازمان توسعه تجارت و نامه شماره ۳۴۲۸ مورخ 12 بهمن 1401 سازمان مزبور بدینوسیله اعلام می دارد، از تاریخ اول اسفند 1401 گوشی تلفن همراه با نشان تجاری APPLE مدل ۱۴ و کلیه مدل های بعد از آن، جزو لیست کالاهای مجاز همراه مسافر و پستی ورودی به کشور نیست، دستور دهید موارد ذیل مد نظر قرار گرفته و مراتب به کلیه دوایر ذیربط ابلاغ شد:

۱- از ثبت اطلاعات گوشی های وارده در سامانه مسافری و پستی از تاریخ مذکور خودداری گردد.

۲- مراتب در مبادی ورودی و خروجی مسافری به کشور از طریق نصب بنر و سایر وسائل ارتباط جمعی اطلاع رسانی گردد.

موضوعات :
در همین رابطه