رادیو مجازی اتاق ایران 22 اردیهشت 1403

اموربین الملل اتاق ایران خبر داد

هیات اقتصادی نیوزلند 13 آذر به اتاق ایران می آید

امور بین الملل اتاق ایران از سفر نمایندگان 19 شرکت نیوزلندی به سرپرستی وزیر تجارت این کشور به تهران و حضور آن‌ها در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران خبر داد.

08 آذر 1395
کد خبر : 5623
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

امور بین الملل اتاق ایران از سفر نمایندگان 19 شرکت نیوزلندی به سرپرستی وزیر تجارت این کشور به تهران و حضور آن‌ها در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران خبر داد.

طبق اعلام اتاق ایران، هیات اقتصادی نیوزلند که در زمینه های مختلف از جمله مواد غذایی، گوشت، ماهی، کره، قهوه، شیر خشک و مکمل های غذایی، تجهیزات مخابراتی، تکنولوژی سازه های پیش ساخته، تجهیزات ایمنی، تجهیزات رادیویی، مته های حفاری، انرژی های نو (زمین گرمایشی)، و دانشگاهی (اوکلند و کانتربری) فعالیت می کنند شنبه 13 آذرماه به اتاق ایران می آیند تا با همتایان ایرانی خود ملاقات و مذاکره کنند.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

با عنایت به سفر هیات عالیرتبه تجاری نیوزلند به ایران به سرپرستی وزیر تجارت آن کشور، اتاق ایران در نظر دارد همایشی اقتصادی با سخنرانی وزیر تجارت نیوزلند و ریاست اتاق ایران و همچنین جلسه مذاکرات رودررو (B2B) بین تجار و فعالان اقتصادی دو کشور را در تاریخ شنبه 13 آذرماه 1395 ساعت 9:30 صبح در محل اتاق ایران برگزار کند. علاقمندان به حضور در همایش و نشست مذکور می توانند مراتب آمادگی خود را با تکمیل و ارسال فرم زیر به شماره­ی نمابر 88825111 یا به پست الکترونیکی ar.esmaeili@iccim.ir اعلام فرمایند. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره 85732385 تماس حاصل فرمایند.

برای دریافت لیست شرکت های نیوزیلندی و زمینه فعالیت آنها به فایل ضمیمه مراجعه فرمایید.

 

همایش تجاری ایران و نیوزلند

اینجانب:                                                     نام شرکت یا سازمان:  

سمت شغلی:                           

زمینه فعالیت                                                                  علاقمند به حضور در نشست مذکور می باشم.

تلفن:                                    نمابر:                                   نشانی الکترونیکی:

                                                                                               امضاء

در همین رابطه