رادیو مجازی اتاق ایران - 16 اردیبهشت 1403

با رأی هیات نمایندگان جدید

ترکیب هیات رئیسه اتاق خرمشهر مشخص شد

پس از اعطای اعتبارنامه هیات نمایندگان جدید اتاق خرمشهر، هیات رئیسه و رئیس جدید این اتاق با رأی هیات نمایندگان مشخص شدند و سید مصطفی موسوی، به‌عنوان رئیس جدید اتاق خرمشهر انتخاب شد.

16 اردیبهشت 1402
کد خبر : 56235
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

اولین نشست هیات نمایندگان جدید اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرمشهر در دوره دهم برگزار شد.

در ابتدای این نشست، هانی فیصلی، رئیس پیشین اتاق خرمشهر، ضمن اعطای اعتبارنامه اعضای جدید هیات نمایندگان این اتاق، گفت: خرمشهر با توجه به سابقه دیرینه و پشتوانه والای تجاری، همیشه می‌تواند حرفی در خور شایسته در مسائل اقتصادی کشور و همچنین تأثیر در خط‌مشی رونق منطقه و استان داشته باشد.

او افزود: اتاق همواره باید صدای فعالان اقتصادی باشد و با توجه به وظایف مشاوره‌ای به سه قوه، همواره نظرات کارشناسی، کاربردی و مثمر ثمر را در حوزه‌های اقتصادی مختلف ارائه نماید.

فیصلی اظهار کرد: مجموعه مدیریتی اتاق خرمشهر، در دوره نهم تمام توان و تلاش خود را در ارائه نظرات تخصصی و مؤثر و همچنین رفع معضلات فعالان اقتصادی در منصه ظهور گذاشت و امیدواریم این تلاش مورد قبول فعالان اقتصادی قرار گرفته باشد.

در ادامه این نشست اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرمشهر در دوره دهم، ترکیب هیات رئیسه جدید این اتاق را انتخاب کردند.

ترکیب هیات رئیسه جدید اتاق خرمشهر

سید مصطفی موسوی، رئیس

ماجد مطوریان پور، نائب رئیس اول

 عبود طیبی، نائب رئیس دوم

طاهر سلیمانی، خزانه‌دار

سید هادی ادریس پور، منشی

سید مصطفی موسوی در ادامه این نشست با تشکر از اعتماد اعضای هیات نمایندگان اتاق خرمشهر، گفت: از زحمات مدیریت قبلی اتاق به‌ویژه ریاست اتاق خرمشهر که تمام توان و تلاش خویش را در جهت بهبود شرایط فعالان اقتصادی منطقه به کار بستند، تقدیر شود.

رئیس جدید اتاق خرمشهر ابراز امیدواری کرد: در دوره جدید با تدوین برنامه جامع و حمایت فعالان اقتصادی، اهداف ترسیم شده در تعالی و رونق اقتصادی استان و منطقه را به‌طور کامل پیاده‌سازی کرده و با بهره از دانش متخصصان و تلاش کادر مدیریتی اتاق، به‌صورت متناوب رشد و پیشرفت فعالیت‌های اقتصادی در زمینه‌های مختلف تجاری، صنعتی، کشاورزی، سرمایه‌گذاری و … منطقه را شاهد باشیم.

موسوی تأکید کرد: اتاق به‌طور ذاتی توانائی و قدرت فراوانی در بهبود فضای اقتصادی کشور را با بهره از تجربیات عملی و نظرات فنی و کارشناسی دارد که می‌توان این مهم را با استفاده از ظرفیت دیپلماسی خود با دستگاه‌های اجرائی مختلف به مرحله اجرا برساند. ابزاری همچون تشکل‌ها، کمیسیون‌های تخصصی و همچنین شوراهای گفتگوی دولت و بخش خصوصی اهرم‌هایی در جهت تعالی اهداف و نیل به آنها است که امیدواریم در دوره جدید با تلاشی که صورت می‌گیرد بتوانیم به این مهم دست یابیم.

موضوعات :
در همین رابطه