شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) را تسلیت می‌گوییم

رادیو مجازی اتاق ایران - 12 اردیبهشت 1403

در راستای کاهش هزینه‌های مصرف انرژی

پروژه سیستم مدیریت سبز در اتاق ایران اجرا می‌شود

اتاق ایران در راستای تبدیل شدن به اتاق سبز (Green Chamber) و تحقق توسعه پایدار، نشست افتتاحیه آماده‌سازی اجرای سیستم مدیریت سبز در اتاق را برگزار کرد.

13 اردیبهشت 1402
کد خبر : 56250
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

بر اساس برنامه ششم توسعه، سیاست‌های ابلاغی کلان زیست‌محیطی و با نگاه به خط مشی‌های بین‌المللی مانند آنچه در نشست‌های بین‌المللی گلاسکو و شرم‌الشیخ در سال‌های اخیر شاهد وبدیم، کشورها ملزم شده‌اند تا کلیه سازمان‌های خود را موظف به کاهش هزینه‌های عمومی متاثر از مصرف منابع انرژی، آب، تجهیزات اداری، پسماند، حمل‌ونقل و آلاینده‌های زیست محیطی در چارچوب سیستم مدیریت سبز کنند.

اتاق ایران نیز به منظور الگوسازی برای ذی‌نفعان خود و تبدیل شدن به اتاق سبز (Green Chamber) و در راستای توسعه پایدار و ایجاد تعادل توامان میان فعالیت‌های اقتصادی در چارچوب سیاست‌های زیست محیطی و با شعار محیط زیست، محرک اقتصادی نسبت به استقرار و پیاده‌سازی این سیستم اقدام کرده است و جلسه افتتاحیه این پروژه را در دوشنبه 11 اردیبهشت با مشارکت ذی‌نفعان برگزار کرد.

علاقه‌مندان می‌توانند در ساعت اداری برای تببین بیشتر این اکوسیستم با مدیریت طرح و برنامه اتاق ایران، امور سیستم‌ها و روش‌ها با شماره 85732813 تماس بگیرند.

موضوعات :
در همین رابطه