رادیو مجازی اتاق ایران - 27 فروردین 1403

هیات تجاری چین به ایران می‌آید

طبق اعلام اتاق تهران، برای حضور یک هیات تجاری 45 نفره از استان جی‌لین چین در کشور برنامه‌ریزی شده و فعالان اقتصادی می‌توانند برای حضور در همایش تجاری که با حضور هیات چینی برگذار خواهد شد، ثبت‌نام کنند.

19 خرداد 1402
کد خبر : 56657
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

معاونت امور بین‌الملل اتاق تهران اعلام کرد: یک هیات تجاری ۴۵ نفره از استان جی‌لین در شرق چین به‌منظور آشنایی با ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بنگاه‌های تولیدی ایرانی و ارتقای سطح همکاری‌های تجاری-اقتصادی بین دو کشور به تهران می‌آید.

طبق اعلام اتاق تهران، در ترکیب این هیات تجاری، کارآفرینان و فعالان اقتصادی از صنایع دارای مزیت در استان جی‌لین و در حوزه‌های قطعات خودرو، کشاورزی و صنایع غذایی، محصولات بهداشتی و آرایشی، پوشاک و منسوجات، قطعات صنعتی، مبلمان و ... حضور دارند که به‌منظور دیدار و مذاکره با فعالان اقتصادی در استان تهران و اعضای اتاق‌های بازرگانی به تهران می‌آیند.

بر اساس برنامه‌ریزی‌ها، یک همایش تجاری در روز یکشنبه مورخ ۲۸ خردادماه ۱۴۰۲ با حضور مقامات دو طرف برنامه‌ریزی شده و فعالان اقتصادی می‌توانند برای حضور در این نشست و دیدار و گفت‌وگو با اعضای هیات در وب‌سایت اتاق تهران ثبت‌نام کنند.

مهلت ثبت‌نام برای حضور در این نشست تا روز سه‌شنبه مورخ ۲۳ خردادماه تعیین شده است و حضور در این رویداد هیچ‌گونه هزینه‌ای برای اعضای اتاق و فعالان اقتصادی در برندارد؛ اما ثبت‌نام الزامی است و فرم ثبت‌نام باید به زبان انگلیسی تکمیل شود تا در اختیار طرف چینی قرار گیرد.

موضوعات :
در همین رابطه