رادیو مجازی اتاق ایران - 8 اردیبهشت 1403

برنامه‌ریزی برای پرواز منظم بین ایران و آفریقا

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از پیگیری برای راه‌اندازی پروازهای منظم بین ایران و قاره آفریقا خبر داد و گفت: راه‌اندازی این خطوط پروازی نیازمند زیرساخت‌های خاصی است.

25 تیر 1402
کد خبر : 67091
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه سازمان هواپیمایی کشوری برنامه دارد که بتواند پروازهای منظمی را بین ایران و قاره آفریقا برقرار کند، گفت: به محض اینکه زیرساخت‌ها فراهم شده و توافق‌های لازم برقرار شود، حتما این موضوع را دنبال کرده و از شروع پروازها استقبال می‌کنیم.

محمد محمدی‌بخش، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری درباره زیرساخت‌هایی که برای برقراری این خطوط هوایی بین ایران و کشورهای آفریقایی نیاز است، گفت: این زیرساخت‌ها توافق‌های دوجانبه، هواپیما و از همه مهم‌تر مولفه‌های اقتصادی یک پرواز را می‌طلبد؛ این مولفه‌های اقتصادی هم می‌تواند از جانب ایران یا طرف مقابل باشد.

معاون وزیر راه و شهرسازی درباره اینکه توافق با کشورهای آفریقایی چه زمانی حاصل می‌شود، تصریح کرد: بعد از موضوعاتی که وزارت امور خارجه دنبال می‌کند، سازمان هواپیمایی کشوری موارد هماهنگی و همکاری‌های دوجانبه را دنبال می‌کند، آنگاه موارد زیرساختی و بحث‌های اقتصادی مطرح می‌شود.

موضوعات :
در همین رابطه