رادیو مجازی اتاق ایران - 8 اردیبهشت 1403

رئیس اتاق اهواز مطرح کرد

دستگاه‌های نظارتی از بروز اخلال در تولید جلوگیری کنند

رئیس اتاق اهواز در واکنش به تعطیلی یک واحد تولیدی توسط یک دستگاه اجرایی، گفت: این واحد با پیگیری‌های زیاد رفع تعطیلی شد؛ اما اساس تعطیلی آن برخلاف توصیه‌های حاکمیتی است و دستگاه‌های نظارتی باید مانع از تکرار آن شوند.

05 شهریور 1402
کد خبر : 67600
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز با تأکید بر اینکه حمایت از تولید و اشتغال‌زایی از مهم‌ترین دغدغه‌های مقام معظم رهبری است، گفت: بر همین اساس، از دستگاه‌های نظارتی درخواست می‌شود تا از بروز اخلال و ایجاد مانع در مسیر کار واحدهای تولیدی جلوگیری کنند.

محمدجواد امانی در واکنش به تعطیلی یک واحد تولیدی دارای ۶۰ نیروی کار توسط یکی از دستگاه‌های اجرایی استان خوزستان، افزود: با پیگیری‌های بسیار زیاد، این واحد بعد از یک روز تعطیلی مجدد به چرخه تولید بازگشت.

وی با بیان اینکه تخلف یک کارمند نمی‌تواند دلیل تعطیلی یک واحد تولیدی باشد، گفت: تعطیلی این واحد تولیدی باعث تحمیل هزینه‌های متعددی به صاحب کسب‌وکار و دیگر کارگران شاغل شده است.

امانی تصریح کرد: همان‌گونه که سران قوا و در رأس آنها مقام معظم رهبری بیان کردند، هیچ واحد تولیدی نباید تعطیل شود.

رئیس اتاق اهواز گفت: از دستگاه‌های نظارتی خواسته می‌شود تا از بروز چنین اختلالاتی در روند فعالیت کسب‌وکارها جلوگیری شود.

وی تصریح کرد: پایداری فرصت‌های شغلی از بروز ناهنجاری‌های اجتماعی پیشگیری می‌کند؛ ازاین‌رو استمرار کاری خطوط تولید همواره ضروری و مطابق با فرمایشات مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت است.

موضوعات :
در همین رابطه