رادیو مجازی اتاق ایران - 17 تیرماه 1403

بیانیه اتاق ایران در محکومیت حمله تروریستی راسک

اتاق ایران با محکومیت حمله تروریستی بزدلانه به مقر انتظامی در شهرستان راسک و تعرض به امنیت مردم، شهادت 11 نیروی پلیس مدافع امنیت را به ملت شهیدپرور ایران تسلیت می‌گوید.

24 آذر 1402
کد خبر : 68651
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، ضمن محکومیت حمله تروریستی بزدلانه به مقر انتظامی در شهرستان راسک، شهادت نیروی‌های خدوم پلیس را به ملت شهیدپرور ایران تسلیت گفته و برای مجروحان این حادثه ناجوانمردانه، شفای عاجل مسألت دارد.

متن بیانیه روابط عمومی اتاق ایران

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، با محکوم کردن حمله تروریستی بزدلانه به مقر انتظامی در شهرستان راسک استان سیستان و بلوچستان، شهادت 11 تن از نیروهای پلیس مدافع امنیت را به مردم شریف ایران و خانواده ایشان تسلیت می‌گوید و برای 6 مجروح از نیروهای جان‌برکف فراجا در این حادثه، بهبودی و شفای عاجل از خداوند بزرگ مسألت می‌نماید.

تعرض به امنیت مردم ایران در خطه سیستان و بلوچستان، آن‌هم با هدف قرار دادن نیروهای پلیس حافظ نظم و امنیت جامعه، هدفی جز بر هم زدن اتحاد ملت ایران ندارد. ملتی که همواره، حفظ انسجام ملی و وحدت کلمه را بر هر سیاست تفرقه‌افکنانه و ضد امنیت ملی ترجیح داده و این بار نیز با صبر جمیل بر این حادثه تلخ و همت عالی در انتقام خون شهیدان از مسببان این حمله تروریستی، همبستگی و اقتدار خود را اثبات خواهد کرد.

در همین رابطه