رادیو مجازی اتاق ایران 22 اردیهشت 1403

پیام تسلیت رئیس اتاق ایران در پی درگذشت ایرج جمشیدی، روزنامه‌نگار پیشکسوت

صمد حسن‌زاده، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در پیامی درگذشت ایرج جمشیدی، روزنامه‌نگار پیش‌کسوت و پایه‌گذار روزنامه اقتصادی در ایران را تسلیت گفت.

07 بهمن 1402
کد خبر : 68993
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

صمد حسن‌زاده، رئیس اتاق ایران در پیامی درگذشت ایرج جمشیدی، روزنامه‌نگار پیش‌کسوت و پایه‌گذار روزنامه اقتصادی در ایران را تسلیت گفت.

متن پیام رئیس اتاق ایران به شرح زیر است:

 خبر درگذشت غم‌انگیز روزنامه‌نگار اقتصادی پیش‌کسوت، مرحوم ایرج جمشیدی، موجب تألم و تأسف شد. ایشان در دوران حیات خود و در طول نیم‌قرن فعالیت در حوزه رسانه و مطبوعات، بنیان‌گذار روزنامه‌ها و نشریات مختلف و پرمخاطبی بودند و کوشیدند نگاه تازه و نوآورانه‌ای به صنعت، تولید و تجارت در کشور داشته باشند.

توجه ویژه مرحوم جمشیدی به تقویت جایگاه بخش خصوصی و افزایش نقش فعالان اقتصادی در بهبود فضای کسب‌وکار و رشد اقتصادی، ازجمله فرازهای مهم کار حرفه‌ای آن مرحوم بود.

اینجانب این مصیبت بزرگ را به خانواده محترم و همسر ایشان سرکار خانم باقری نیا، همکاران مطبوعاتی به‌ویژه همکاران محترم روزنامه آسیا و همه علاقه‌مندان به این شخصیت علمی و خدوم تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند متعال، رحمت و مغفرت و علو درجات برای ایشان خواهانم.

در همین رابطه