رادیو مجازی اتاق ایران - 17 اردیبهشت 1403

همزمان با برگزاری رویداد ایران اکسپو 2024

همایش توسعه همکاری‌های اقتصادی و تجاری ایران و عراق 9 اردیبهشت برگزار می‌شود

اتاق مشترک ایران و عراق اعلام کرد همزمان با برگزاری اکسپو 2024، با حضور 200 نفر از تجار و صاحبان کار و سرمایه عراقی، ششمین همایش بین‌المللی توسعه همکاری‌های اقتصادی و تجاری ایران و عراق در اتاق ایران برگزار می‌شود.

07 اردیبهشت 1403
کد خبر : 69681
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

همزمان با برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (اکسپو 2024) ششمین همایش بین‌المللی توسعه همکاری‌های اقتصادی و تجاری ایران و عراق در اتاق ایران برگزار خواهد شد.

طبق اعلام اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق، قرار است 200 نفر از تجار و صاحبان کار و سرمایه عراقی برای حضور در نمایشگاه اکسپو و ششمین همایش بین‌المللی توسعه همکاری‌های اقتصادی و تجاری ایران و عراق حضور پیدا کنند.

زمان برگزاری این همایش، یکشنبه، 9 اردیبهشت اعلام شده که از ساعت 8:45 دقیقه پذیرش طرف‌های ایرانی انجام خواهد شد و از ساعت 9:15 برگزاری همایش در دستور کار قرار خواهد گرفت.

این همایش در محل اتاق ایران واقع در تهران – خیابان آیت‌الله طالقانی- نبش خیابان شهید موسوی – سالن همایش‌های طبقه دهم ساختمان قدیم اتاق ایران برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان به حضور در این رویداد و ملاقات با هیات عراقی، باید اطلاعات خود شامل نام و نام خانوادگی، کد ملی، نام شرکت، زمینه فعالیت و آدرس ایمیل خود را به سر شماره 30001948 پیامک کنند.

در همین رابطه