رادیو مجازی اتاق ایران - 12 تیرماه 1403

در نشست کمیته علمی جشنواره ملی بهره‌وری مطرح شد

روند برگزاری چهاردهمین جشنواره ملی بهره وری تغییر می کند

در نشست کمیته علمی چهاردهمین جشنواره ملی بهره‌وری مقرر شد داوطلبان حضور در این جشنواره با انتخاب خود آنها از منظرهای متفاوت داوری شوند.

23 اردیبهشت 1403
کد خبر : 69871
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

اعضای کمیته علمی جشنواره ملی بهره‌وری با هدف ارتقای سطح برگزاری این جشنواره تصمیم گرفتند برخلاف دوره‌های قبل که شرکت‌کنندگان را در قالب هر صنعت، بررسی و داوری می‌کردند، در چهاردهمین دوره، شرکت‌کنندگان را با تأیید خودشان آنها از منظرهای متفاوت داوری کنند.

در نشست اخیر کمیته علمی این جشنواره درباره مسابقه ملی روابط عمومی بهره‌ور نیز قرار شد تا روابط‌ عمومی‌های شرکت‌کننده بر اساس امکانات و منابعی که در اختیار دارند، داوری شوند.

فرشید شکرخدایی، دبیر جشنواره ملی بهره‌وری تصریح کرد: طبق نظر اعضای کمیته علمی، 22 منظر تعیین شده است که شرکت‌کنندگان با انتخاب خودشان، تعیین می‌کنند از چه منظرهایی مورد داوری قرار بگیرند؛ رهبری، مسئولیت اجتماعی، مدیریت و بهبود فرآیندها و مدیریت ریسک از جمله مواردی هستند که بر اساس آنها داوری انجام می‌شود.

این فعال اقتصادی خاطرنشان کرد: قرار نیست برای هر 22 منظر، یک هیات داوری در نظر گرفت و قرار است در قالب 6 تا 7 هیات، داوری‌ها را انجام داد.

عضو هیات نمایندگان اتاق ایران در این نشست یکی از چالش‌های جدی را تورم‌زدایی از شاخص‌های مالی برای اعلام برنده نهایی عنوان کرد و افزود: باید فرمولی طراحی شود تا بر اساس آن بتوان به صورت واقع‌بینانه برنده را تعیین کرد.

او تأکید کرد: این پیشنهاد مطرح است که اختتامیه جشنواره در دهه فجر برگزار شود که تأیید نهایی آن به زودی اعلام خواهد شد.

در همین رابطه