رادیو مجازی اتاق ایران - 16 مرداد 1403

پیام تبریک رئیس اتاق ایران به مناسبت موفقیت ورزشکاران کشورمان در مسابقات المپیک

درخشش جوانان ایرانی در آوردگاه المپیک امیدآفرین بود

صمد حسن‌زاده، رئیس اتاق ایران طی پیامی به نمایندگی از بخش خصوصی کشور، موفقیت‌های کاروان ورزشی کشورمان در مسابقات المپیک 2024 را تبریک گفت.

20 مرداد 1403
کد خبر : 70598
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

رئیس اتاق ایران طی پیامی ضمن تبریک موفقیت غرورانگیز ورزشکاران کشورمان در مسابقات المپیک 2024 پاریس، ابراز امیدواری کرد که شرایط برای موفقیت‌های روزافزون این قهرمانان فراهم شود.

صمد حسن‌زاده در این پیام به نمایندگی از بخش خصوصی کشور، طبع بلند و روحیه پهلوانی ورزشکاران کشورمان را ستود و مدال‌های رنگارنگ آنها را امیدی تازه برای جامعه ایرانی دانست.

متن پیام رئیس اتاق ایران به مناسبت قهرمانی ورزشکاران کشورمان در مسابقات المپیک

مسابقات المپیک 2024 در پاریس، بار دیگر آوردگاه درخشش جوانان ایران‌زمین شد و در کنار مدال‌های زرین و خوش‌رنگ این ورزشکاران، رفتار پهلوانی و جوانمردانه آنها، موجی از غرور و نشاط و امید را در سطح جامعه به راه انداخته است.

از دلاوری قهرمانان کشتی و تکواندو گرفته تا مدال‌آوری دختران شایسته و نجیب ایران‌زمین، بازی‌های المپیک 2024 را به صحنه‌ای دیگر از توانمندی‌های جوانان ایران بدل کرد و به ما یادآوری کرد که خواستن، توانستن است.

به‌افتخار این قهرمانان که در شرایط نابرابر و با امکانات کمتر، با تمام توان برای بالا بردن پرچم ایران جنگیدند و حتی با دست آسیب‌دیده از میدان کنار نکشیدند، می‌ایستیم و طبع بلند آنها را می‌ستاییم.

به رشادت «محمدهادی ساروی» و «سعید اسماعیلی» که رنگ طلا گرفت، به جنگندگی «حسن یزدانی»، «ناهید کیانی»، «مهران برخورداری» و «علیرضا مهمدی» که رنگ نقره گرفت و به دلیری، «مبینا نعمت‌زاده» و «امین میرزا زاده» که رنگ برنز گرفت، باید ارج نهاد و شرایط را برای موفقیت‌های بیش‌ازپیش ستاره‌های ورزش ایران در جهان مهیا کرد.

به نمایندگی از بخش خصوصی کشور، موفقیت‌های قهرمانان کشورمان در المپیک 2024 را به مدال‌آوران، خانواده‌های قهرمانان، جامعه ورزش و مردم ایران تبریک می‌گویم و برای سایر قهرمانان کاروان ایران در 2 روز پایانی مسابقات و کسب افتخارات بیشتر برای کشور عزیزمان آرزوی موفقیت می‌کنم.

در همین رابطه