شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) را تسلیت می‌گوییم

رادیو مجازی اتاق ایران - 12 اردیبهشت 1403

امضای موافقتنامه اجتناب از اخذ مالیات مضاعف بین ایران و کنیا

در سفر هیات بزرگ تجاری تخصصی ایران به کنیا، موافقتنامه اجتناب از اخذ مالیات مضاعف و جلوگیری از فرار مالیاتی در مورد مالیات بر درآمد و سرمایه بین دو کشور امضا شد.

24 تیر 1396
کد خبر : 9252
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

مرتضی دیلان، رایزن بازرگانی ایران در کنیا گفت: در جلسه‌ای با حضور سفیر ایران و قائم مقام وزیر خزانه داری ملی کنیا اسناد تصویب موافقتنامه اجتناب از اخذ مالیات مضاعف و جلوگیری از فرار مالیاتی در مورد مالیات‌های بر درآمد به امضاء طرفین رسید.

در این نشست کامائو ثوگه، قائم مقام وزرت خزانه داری کشور کنیا، با اشاره به ضرورت بازنگری و توسعه ظرفیت‌های همکاری دو کشور در اکثر حوزه‌های کشاورزی، صنعتی و بازرگانی، خواستار انتقال تجربیات ایران در حوزه‌های مختلف شد و اظهار داشت: با نهایی شدن موافقت نامه مذکور فعالان اقتصادی دوکشور شاهد افزایش سرمایه گذاری و ارتقاء سطح روابط اقتصادی و بازرگانی دو کشور خواهند بود.

همچنین سفیر جمهوری اسلامی ایران در این نشست بیان کرد: کنیا به عنوان دروازه ورود به شرق آفریقا همواره برای جمهوری اسلامی ایران به عنوان دروازه ورودی به کشورهای حوزه CIS و سایر کشورهای منطقه یک شریک تجاری مطمئن و بازاری مناسب برای فعالیت‌های تجاری و اقتصادی بوده است.

در پایان پس از امضای اسناد توسط سفیر ایران و طرف کنیایی، ابراز امیدواری شد که در آینده‌ای نزدیک شاهد توسعه روزافزون همکاری‌های دوجانبه باشیم.

در همین رابطه