رادیو مجازی اتاق ایران - 8 اردیبهشت 1403

هیات تجاری اتاق ایران 10 تیرماه همراه رئیس جمهور به سوئیس و اتریش می‌رود

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران همزمان با سفر رئیس جمهوری به سوئیس و اتریش، هیاتی تجاری به سرپرستی غلامحسین شافعی به این دو کشور اعزام می‌کند.

22 اردیبهشت 1397
کد خبر : 13444
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

مهلت ثبت نام به پایان رسیده است

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران همزمان با سفر رئیس جمهوری به سوئیس و اتریش، هیاتی تجاری به سرپرستی غلامحسین شافعی به این دو کشور اعزام می‌کند.

 علاقه‌مندان به حضور در این سفر که از دهم تا پانزدهم تیرماه برگزار می شود، می‌توانند با مراجعه به این لینک ثبت نام کنند.

طبق اعلام معاونت‌ بین‌الملل اتاق ایران زمینه­های کاری مورد توصیه جهت حضور در این هیأت عبارتند از: بانک و بیمه، نفت و گاز، مواد غذایی، دارویی و سلامت، انرژی های تجدیدپذیر، کشاورزی به ویژه کشاورزی ارگانیک و غلات، استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های دانش بنیان.

علاوه بر زمینه های مذکور، شرکت فعالان اقتصادی در حوزه های تصفیه آب و فاضلاب، مدیریت منابع آب، تجهیزات راه آهن و ریلی، قطعات خودرو و صنایع سلولزی در همایش و مذاکرات تجاری در اتریش توصیه شده است.

اولویت حضور در این هیأت با شرکت های عضو اتاق مشترک بازرگانی ایران و سوئیس، اتاق مشترک بازرگانی ایران و اتریش، شرکت های رتبه بندی شده در اتاق ایران و دارندگان ویزای شنگن است.

تسلط به زبان انگلیسی، آلمانی یا فرانسه برای حضور در این هیأت ضروری است.

مدارک لازم جهت ثبت نام:

1.      ارائه­ فیش واریزی به صورت علی­الحساب به مبلغ 150.000.000 ریال به حساب شماره 0105994103006 بانک ملی ایران شعبه­ی خشایار به نام اتاق بازرگانی ایران. هزینه­ی سفر شامل پرواز اکونومی، اقامت در اتاق سینگل هتل، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری برنامه­های رسمی، اخذ روادید، و اخذ بیمه­ی مسافرتی است. برای شرکت هایی که عضو اتاق نیستند یا اعتبار کارت عضویت‌شان خاتمه یافته، 15درصد به مبلغ مذکور افزوده خواهد شد و لازم است مبلغ 175.000.000 ریال به حساب اتاق ایران واریز کنند.

2.      سه قطعه عکس رنگی جدید

3.      تصویر صفحه­ی نخست گذرنامه با حداقل 6 ماه اعتبار

مهلت ثبت ­نام حداکثر تا پایان روز جمعه 4 خردادماه 1397 اعلام شده و با توجه به فرایند اخذ ویزای شنگن مهلت مذکور تمدید نخواهد شد.

در همین رابطه