رادیو مجازی اتاق ایران - 8 اردیبهشت 1403

شهلا عموری خبر داد

برقراری پرواز مستقیم اهواز - استانبول از 13 آبان

رئیس اتاق اهواز می‌گوید: پرواز مستقیم در مسیر اهواز - استانبول از ۱۳ آبان امسال برقرار خواهد شد.

16 شهریور 1400
کد خبر : 39485
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

رئیس اتاق اهواز با اشاره به اینکه پرواز مستقیم از اهواز به مقصد فرودگاه استانبول از 13 آبان ماه 1400 برقرار می‌شود، گفت: این پرواز به‌وسیله هواپیمای ایرباس متعلق به شرکت هواپیمایی ایران‌ایرتور انجام می‌شود.

شهلا عموری ادامه ‌داد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، پنجشنبه هر هفته پرواز از مبدأ اهواز به استانبول در ساعت ۸.۳۰ دقیقه صبح و همچنین چهارشنبه هر هفته از فرودگاه استانبول به مقصد اهواز در ساعت ۲۳.۴۵ دقیقه انجام خواهد شد.

نخستین بار پرواز مستقیم استانبول - اهواز و بالعکس از سوی شرکت هواپیمایی دولتی ترکیش ایرلاین متعلق به کشور ترکیه در سال ۹۳ دایر شده بود.

پرواز اهواز- کیش از سر گرفته می‌شود

عموری با اشاره به قطع پروازهای اهواز- کیش در نیمه اول مردادماه امسال اظهار کرد: این اقدام در راستای مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا صورت گرفت.

وی ادامه داد: بعد از هماهنگی‌های صورت گرفته، مجوز برقراری این مسیر هوایی مجدداً صادر و به‌زودی خطوط پروازی بین اهواز و فرودگاه کیش فعالیت خود را از سر خواهند گرفت.

رئیس اتاق اهواز در ادامه از پیگیری‌های صورت گرفته توسط مدیرکل فرودگاه‌های استان خوزستان به‌منظور ایجاد خط هوایی مستقل بین فرودگاه‌های اهواز و استانبول قدردانی کرد و گفت: این اقدام قطعاً باعث رشد مبادلات تجاری کشور خواهد شد.

وی یادآور شد: برقراری مجدد پرواز اهواز - کیش نیز با همراهی و همکاری اداره کل فرودگاه‌های استان خوزستان موجب رونق فعالیت بخش گردشگری و تکمیل زنجیره کاری دفاتر خدمات مسافرتی استان خواهد شد.

موضوعات :
در همین رابطه