رادیو مجازی اتاق ایران - 8 اردیبهشت 1403

حضور اتاق ساری در نخستین نمایشگاه دستاوردهای جهادی کشور

اتاق ساری به همراه 13 شرکت تولیدی صنعتی استان مازندران در نخستین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های جهادی کشور حضور پیدا کرد.

02 اسفند 1400
کد خبر : 41667
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

نخستین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های جهادی کشور، از 24 بهمن‌ماه در در مصلای امام خمینی (ره) با حضور محسن رضایی، معاون اقتصادی رئیس جمهور برگزار شد و فرصتی برای به نمایش گذاشتن توان داخلی و تعامل بین بخش‌های مختلف تولیدی کشور فراهم آورد. اتاق ساری نیز به همراه 13 شرکت تولیدی صنعتی استان مازندران با استفاده از این فرصت، در نمایشگاه حضور پیدا کرده است.

در نخستین نمایشگاه دستاورد‌ها و توانمندی‌های مدیریت جهادی کشور، برخی از دستگاه‌ها و نهاد‌های دولتی و بنگاه‌های اقتصادی بخش خصوصی در 6 بخش اصلی و ۳۸ شاخه کالایی و خدماتی، ازجمله مخابرات، فناوری اطلاعات، صنایع غذایی، کشاورزی، دام و طیور، شیلات، صنایع نساجی، تجهیزات پزشکی، معدن، صنایع آب، برق، نفت و گاز، پتروشیمی، حمل و نقل، گمرک، بانک، بیمه، بورس، گردشگری و صنایع نظامی و دفاعی حضور دارند

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ساری ( پاویون استان مازندران ) نیز در نخستین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های جهادی کشور حضور دارد.

 از مهمترین اهداف این نمایشگاه نشان دادن توانمندی‌های داخلی کشور و همچنین تعامل و هم‌افزایی بین بخش‌های مختلف تولیدی کشور است.

موضوعات :
در همین رابطه