رادیو مجازی اتاق ایران - 8 اردیبهشت 1403

هیات تجاری فرانسه 28 شهریور به اتاق ایران می‌آید

هیات تجاری انجمن کارفرمایی فرانسه (مدف بین الملل)، متشکل از بازرگانان و صاحبان صنایع آن کشور که در حوزه های حمل و نقل، زیرساخت، انرژی، محیط زیست، خدمات، صنایع و تجارت، کشاورزی، دارو، هوافضا و بازاریابی فعال هستند 28 شهریورماه به تهران سفر می‌کند.

22 شهریور 1396
کد خبر : 10135
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

انجمن کارفرمایی فرانسه (مدف بین الملل) در واپسین روزهای شهریورماه سال جاری و با هدف توسعه مناسبات اقتصادی با ایران هیاتی تجاری به تهران اعزام می کند.

قرار است این هیات سه شنبه 28 شهریور با حضور در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در همایش تجاری ایران و فرانسه شرکت کند و پس از آن تجار و صاحبان صنایع دو کشور برای آشنایی بیشتر با یکدیگر مذاکرات رو در رو خواهند داشت. 

انجمن کارفرمایی فرانسه سال گذشته نیز جمعی از فعالان اقتصادی فرانسه را به ایران اعزام کرده بود.

 این هیات از ساعت 9 صبح تا 11:30 در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران حضور خواهد داشت.

سال گذشته و در چارچوب سفر وزیر امور خارجه فرانسه به تهران و حضور در اتاق ایران پنج سند همکاری اقتصادی به امضا رسید. این اسناد همکاری سرآغاز رفت و آمدهای بعدی هیات های مختلف از دو کشور شد. تقویت روابط دو کشور در حوزه آموزش بازرگانی نیز طی سفر غلامحسین شافعی، رئیس اتاق ایران به فرانسه و امضای تفاهم نامه همکاری بین اتاق ایران و اتاق پاریس ایل دوفرانس دنبال شد.

علاقمندان می توانند برای حضور در همایش و جلسه رودررو، حداکثر تا پایان وقت اداری یکشنبه 26 شهریور از طریق این لینک، ثبت نام کنند. همچنین در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره 88491427 اتاق بازرگانی ایران و فرانسه، تماس بگیرند.

برای دسترسی به فهرست اعضای فرانسوی شرکت کننده در همایش اینجا را کلیک کنید.

موضوعات :
در همین رابطه