رادیو مجازی اتاق ایران 22 اردیهشت 1403

عضو هیات رئیسه اتاق ایران در دیدار با جانبازان دفاع مقدس

فرهنگ جهاد و شهادت امنیت کشور را تضمین کرده است

رئیس اتاق اردبیل با همراهی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل و جمعی از اعضای هیات رئیسه اتاق استان با چند تن از جانبازان دفاع مقدس دیدار کرد.

10 مهر 1396
کد خبر : 10383
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

رئیس اتاق اردبیل با همراهی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل و جمعی از اعضای هیات رئیسه اتاق با چند تن از جانبازان دفاع مقدس دیدار کرد.

 حسین پیرموذن در دیدار با چند تن از جانبازان دفاع مقدس و خانواده‌های آنها گفت: فرهنگ جهاد و شهادت امنیت این کشور را حتی در سخت‌ترین شرایط تضمین و زمینه افزایش غرور ملی را فراهم کرده است.

عضو هیئت رئیسه اتاق ایران افزود: کشور ما در این چهار دهه با چالش‌های عظیمی از قبیل حمله ناجوانمردانه استکبار جهانی به خاک کشور، تحریم‌های اقتصادی و تهدیدهای فرهنگی روبرو بوده که درگذر از این شرایط ما تنها با تکیه‌بر خودباوری و توان ایمانی خودمان توانستیم بر همه این مشکلات غلبه کنیم.

 وی خاطرنشان کرد: در این مسیر شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران ما در دفاع از این مرزوبوم و حق این ملت سنگ تمام گذاشتند که ما نباید هیچ‌گاه این سرمایه‌های عظیم را نادیده گرفته و یا به فراموشی بسپاریم.

 رئیس اتاق بازرگانی صنایع و معادن و کشاورزی اردبیل تصریح کرد: امروز نیز در تداوم این فرهنگ غنی مدافعان حرم در دفاع از حریم اهل‌بیت عزتی مضاعف برای این مرز و بوم خلق می‌کنند که باید یاد و نام و تلاش مجاهدانه آن‌ها را در تداوم حیات عزتمند جهان اسلام پاس بداریم.

 پیرموذن با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از صبر و استقامت خانواده‌های و همسران شهدا و جانبازان خاطرنشان کرد: ما امروز همه دستاوردهای مادی و معنوی این کشور را مرهون شهدا و ایثارگران می‌دانیم.

 وی گفت: در سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال وظیفه‌داریم در سنگر مجاهدت اقتصادی برای امنیت، رفاه و آسایش این مردم همچون دوران دفاع مقدس حماسه خلق کنیم که در این راه باید همه به تولید ملی و تقویت اشتغال پایدار کمک کنیم.

حسین پیرموذن از محرم جواد زاده، یوسف نظری و احمد جاوید از جانبازان هشت سال دفاع مقدس دیدار و عیادت کرد.

موضوعات :
در همین رابطه