رادیو مجازی اتاق ایران - 5 اردیبهشت 1403

مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمان در اتاق کرمان عنوان کرد

تأکید بر همکاری اتاق کرمان و صداوسیما برای توسعه گردشگری

مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمان در نشست با رئیس و اعضای کمیسیون گردشگری اتاق بر همکاری دو طرف برای توسعه گردشگری این استان تأکید کرد.

27 مهر 1396
کد خبر : 10617
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمان در نشست با رئیس و اعضای کمیسیون گردشگری اتاق کرمان بر همکاری دو طرف برای توسعه گردشگری این استان تأکید کرد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمان گفت: این مجموعه باهدف توسعه و رونق گردشگری استان با تمام توان خود از این صنعت حمایت می‌کند و آماده  همکاری با بخش خصوصی استان برای توسعه این صنعت است.

احمد علیرمضانی گفت: دغدغه صداوسیما برای معرفی گردشگری کرمان از فعالان این بخش نه‌تنها کمتر نیست بلکه بیشتر است و در این مسیر به تولید و پخش برنامه‌های متفاوت رادیویی و تلویزیونی می‌پردازد.

علیرمضانی گفت: در طول دو سال گذشته فعالیت‌های صداوسیمای مرکز کرمان در حوزه گردشگری در کنار مجموعه‌های مربوطه، به افزایش حضور گردشگران در استان کمک کرده است.

علیرمضانی، بینندگان سیمای کرمان را 67 درصد و شنوندگان صدای کرمان را بیش از 30 درصد عنوان و تصریح کرد: تعداد بینندگان خارج از استان شبکه کرمان به‌اندازه مخاطبان داخلی آن است و این آمار از میانگین کشور بالاتر است.

در ادامه این نشست رئیس اتاق کرمان با تأکید بر لزوم معرفی جاذبه‌های گردشگری کرمان به ایران و جهان و به‌کارگیری شیوه‌های نوین برای ورود گردشگر داخلی و خارجی به استان، گفت: کرمان در ذهن افرادی که تاکنون به این استان سفر نکرده‌اند، مکانی خشک و کویری است درحالی‌که ظرفیت‌ها و جاذبه‌های استان در مناطق سردسیری آن بسیار قابل‌توجه است.

سید مهدی طبیب زاده خاطرنشان کرد: مستندها و برنامه‌هایی باهدف معرفی آثار و جاذبه‌های گردشگری کرمان از رسانه ملی پخش‌شده و می‌شود که این مهم می‌تواند به رونق این بخش کمک شایانی کند.

وی تصریح کرد: کمیسیون گردشگری اتاق کرمان با بهره گرفتن از نیرو و تفکر جوانان در این زمینه فعالیت‌هایی را انجام می‌دهد که اتاق کرمان قصد دارد در سایر حوزه‌ها نیز در کنار تجربیات پیشکسوتان از توان جوانان بیشتر از گذشته استفاده کند.

طبیب زاده، ادامه داد: اتاق کرمان در راستای توسعه و تقویت تشکل‌ها قصد دارد انجمن جوانان کارآفرین کرمان را راه‌اندازی کند تا به‌عنوان یک تشکل توانمند برخی اهداف و برنامه‌های این گروه از جامعه را پیش ببرد.

موضوعات :
در همین رابطه